کد خبر : 2023213 | 02 خرداد 1403 ساعت 23:27 | 3.6K بازدید | 7 دیدگاه

انگیزه خاص گوهری از حذفی تا لیگ (عکس)

دروازه‌بان آلومینیوم با انگیزه زیادی آماده دیدار مقابل گل‌گهر می‌شود.

انگیزه خاص گوهری از حذفی تا لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید مجتبی حسینی با تمرینات منظم و تاکتیکی که طی یک هفته اخیر در کرمان داشتند، خودشان را آماده رقابت حساس لیگ برتری مقابل گل‌گهر سیرجان کردند تا بتوانند در زمین حریف‌شان به برتری برسند و در این بین، احمد گوهری هم انگیزه زیادی دارد تا بهترین عملکردش را در این بازی داشته باشد.

2025132

احمد گوهری طی چهار حضور اخیرش در ترکیب آلومینیوم اراک نمایش درخشانی درون دروازه داشته و در کسب یک تساوی و سه پیروزی برای تیمش موثر بوده و نشان داده آمادگی بالایی دارد و در هفته‌های پایانی فصل به شرایط بهتری نسبت به همیشه رسیده و تبدیل به مهره کلیدی ایرالکو شده است.

دروازه‌بان با تجربه آلومینیوم بدون توجه به حواشی نقل و انتقالاتی پیرامون بازگشتش به پرسپولیس در پایان فصل، تمرکزش را روی موفقیت در جمع شاگردان مجتبی حسینی گذاشته و امیدوار است شرایط خوبی که در هفته‌های اخیر داشته را در دیدار روز جمعه مقابل گل‌گهر سیرجان هم دنبال کند.

2025133

گوهری در بازی رفت مقابل گل‌گهر یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را به نمایش گذاشت و امیدوار است در مسابقه برگشت هم بتواند در سیرجان موفق کار کند و نُهمین کلین‌شیت خود برای ایرالکو را به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها