کد خبر : 2023214 | 02 خرداد 1403 ساعت 23:30 | 41.4K بازدید | 30 دیدگاه

ژابی روی نیمکت خشک شد! (عکس)

سرمربی بایر لورکوزن یک نیمه ناباورانه را مقابل آتالانتا در فینال لیگ اروپا پشت سر گذاشت.

ژابی روی نیمکت خشک شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن پس از سال فوق‌العاده و کسب قهرمانی در بوندس‌لیگا، امشب انگیزه زیادی داشت تا در فینال لیگ اروپا مقابل آتالانتا ایتالیا هم به برتری برسد و دومین جام را به دست بیاورد، اما تیم تحت هدایت ژابی آلونسو متفاوت از همیشه ظاهر شد و با شوک و دریافت دو گل 45 دقیقه ابتدایی را به پایان رساند.

ژابی آلونسو که شرایط استثنایی برای بایر لورکوزن رقم زده و توانسته در 51 بازی گذشته تیمش بدون شکست باشد و رکورددار در فوتبال جهان شود، امشب در نیمه اول مقابل آتالانتا شرایط عجیبی را تجربه کرد و تصور نداشت با شکست دو بر صفر به رختکن بروند ولی این اتفاق افتاد تا در آستانه از دست دادن جام قهرمانی در لیگ اروپا باشند.

2025136

سرمربی بایر لورکوزن پس از اینکه دومین گل را روی غافلگیری مقابل آتالانتا دریافت کردند، دیگر جنب‌وجوش همیشگی را در کنار زمین نداشت و به نیمکت تیمش چسبید، در کنار دستیاران خود نشست و فقط نظاره‌گر بازی بود.

البته هنوز رکورد خارق‌العاده و قهرمانی لیگ اروپا برای ژابی آلونسو و تیم شگفت‌انگیزش از دست نرفته و آنها امیدوار هستند مثل کامبک‌های پرشماری که در این فصل داشتند، به بازی برگردند و جام بگیرند.

دیدگاه‌ها