کد خبر : 2023238 | 03 خرداد 1403 ساعت 01:45 | 25.3K بازدید | 18 دیدگاه

لیگ ملت‌ها: ایتالیا از روی رقیبش رد شد

ایتالیا به آسان‌ترین شکل ممکن موفق شد بازی اول خود مقابل آلمان را با پیروزی پشت سر بگذارد.

لیگ ملت‌ها: ایتالیا از روی رقیبش رد شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می‌شد ایتالیا بتواند به راحتی از طریق رقابت‌های انتخابی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کند اما این اتفاق رخ نداد و همین موضوع باعث شد که این تیم با تمام قوا راهی لیگ ملت‌ها شود تا از طریق رنکینگ بتواند جواز حضور در المپیک را به دست بیاورد.

در همین راستا شاگردان فردیناندو دی‌جورجی در اولین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مقابل آلمان قرار گرفتند و موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۰ حریف خود را شکست دهند. با توجه به نتایج اخیر آلمان و اینکه آنها توانستند با شگفتی سازی از طریق انتخاب راهی المپیک شوند تصور می‌شد ایتالیا کار سخت‌تری پیش رو داشته باشد اما آنها به راحتی در این بازی به برتری رسیدند.

ایتالیایی‌ها در این بازی به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ٢١، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست دادند تا شروع فوق‌العاده‌ای را در لیگ ملت‌ها تجربه کرده باشند.  در این بازی الکساندر میکلتو ستاره میدان بود و موفق شد برای ایتالیا ۱۴ امتیاز کسب کند تا به تیم دی‌جورجی برای کسب پیروزی اول کمک مهمی کرده باشد. ایتالیا در بازی دوم خود به مصاف تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت.

دیدگاه‌ها