کد خبر : 2023261 | 03 خرداد 1403 ساعت 11:05 | 20.2K بازدید | 10 دیدگاه

برای موفقیت در یورو:

ناگلزمان از قهرمان جهان کمک می‌گیرد!

رقابت‌های یورو 2024 سه هفته دیگر در آلمان آغاز خواهد شد و یولیان ناگلزمان، سرمربی ژرمن‌ها، برای موفقیت در این رقابت‌ها از همه ابزارها استفاده می‌کند.

ناگلزمان از قهرمان جهان کمک می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، این تورنمنت در تاریخ 14 ژوئن (25 خرداد) با بازی آلمان و اسکاتلند در مونیخ (ساعت 21) آغاز می‌شود. تیم ملی آلمان در تاریخ 26 ماه می‌ تمرینات خود را آغاز می‌کند و تا 31 ماه می‌ در بلانکنهین در وایمارلند گردهم می‌آید. سپس، یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی و بازیکنانش به محل اقامت تیم ملی در هرزوگنوراخ در فرانکونی نقل مکان می‌کنند.

تیم ملی آلمان تا قبل از شروع تورنمنت با اوکراین (3 ژوئن، ساعت 20:45) و یونان (7 ژوئن، ساعت 20:45) بازی دوستانه خواهد داشت. تا نیمه شب 7 ژوئن، باید لیست نهایی بازیکنان اعلام شود. در طول آماده‌سازی، ناگلزمان از یک مربی قهرمان جهان نیز مشورت می‌گیرد! گوردون هربرت (65 ساله) سرمربی تیم ملی بسکتبال آلمان به یک ملاقات دعوت شده است.

این مربی کانادایی به اشپورت بیلد گفت: "من در ماه ژوئن با یولیان ناگلزمان ملاقات خواهم کرد، از یک جلسه تمرینی تیم ملی بازدید خواهم کرد و سپس با او و کادر مربیگری‌اش صحبت خواهم کرد."

هربرت یک هوادار بزرگ ناگلزمان است و مدتی است که مسیر او را دنبال می‌کند. هنوز مشخص نیست که این ملاقات دقیقاً چه زمانی و کجا برگزار خواهد شد. هربرت در سپتامبر 2023 با تیم ملی بسکتبال آلمان قهرمان جهان شد و صربستان را در فینال با نتیجه 83-77 شکست داد. از آن زمان تاکنون، او به یک سخنران محبوب تبدیل شده است و در رویدادهایی مانند نمایشگاه ورزشی ISPO حضور داشته است. او همچنین در یک کنفرانس مربیان DFL شرکت کرده بود.

علاوه بر ملاقات با ناگلزمان، هربرت امیدوار است که در طول جام ملت‌های اروپا از یک بازی در استادیوم دیدن کند: "در تاریخ 1 ژوئیه، بازیکنان تیم برای آماده‌سازی المپیک در مونیخ گردهم می‌آیند. روز بعد، یک مسابقه یک هشتم نهایی در آنجا برگزار می‌شود. امیدوارم که بتوانیم با همه اعضای تیم‌ به استادیوم برویم."

دیدگاه‌ها