کد خبر : 2023264 | 03 خرداد 1403 ساعت 11:21 | 12K بازدید | 5 دیدگاه

مگوایر: اینگونه بر فشارها غلبه کردم!

هری مگوایر، مدافع باتجربه منچستریونایتد، درباره نحوه مقابله‌اش با انتقادها و فشار بازی در این باشگاه صحبت کرد.

مگوایر: اینگونه بر فشارها غلبه کردم!

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر در سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۱۰۲ میلیون دلار از لستر سیتی به یونایتد پیوست، اما او به طور بحث برانگیزی نتوانسته ثابت کند که ارزش چنین مبلغی را داشت. 

این مدافع میانی در بیشتر سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ با افت مواجه شد که منجر به انتقادهای تند و تیز علیه او شد و به نظر می‌رسید در سال ۲۰۲۳ نزدیک به امضای قرارداد با وستهم بود. با این حال، این مدافع قد بلند قول داد که برای جایگاه خود در دوران سرمربیگری اریک تن هاخ بجنگد و عملکرد او در این فصل بهبود یافته است. او می‌گوید بخشی از این بهبود به داشتن ذهنیتی قوی بستگی دارد.

او به تاک اسپورت گفت: «اول و مهمتر از همه، بازی کردن برای باشگاهی با چنین سابقه‌ای افتخاری بزرگ و امتیازی عظیم است. این باشگاه بسیار بزرگ است و من عاشق بازی کردن برای این تیم هستم. 

1994395

با وجود تمام فراز و نشیب‌ها، برای من بسیار با ارزش است. فشار وجود دارد زیرا ما ورزشی پر فشار را انتخاب کرده‌ایم؛ آن هم در این کشور. باید بتوانید با آن کنار بیایید. به عنوان یک فرد، باید در طول هفته از خودتان مراقبت کنید و تا جایی که می‌توانید به خوبی آماده شوید. سپس با اعتماد به نفس به روز مسابقه نزدیک می‌شوید. آماده‌سازی به شما اعتماد به نفس می‌دهد تا با فشار بازی برای چنین باشگاه بزرگی کنار بیایید."

در حالی که عملکرد مگوایر بهبود یافته است، عملکرد یونایتد به طور کلی در این فصل ضعیف بوده است. آن‌ها در لیگ برتر هشتم شدند، از عنوان قهرمانی خود در جام اتحادیه دفاع نکردند، در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا در رده آخر قرار گرفتند و هم‌اینک تن هاخ، سرمربی این تیم برای بقا در جایگاه خود می‌جنگد. اگر شیاطین سرخ نتوانند این آخر هفته قهرمان جام حذفی شوند، این فصل یک فاجعه در نظر گرفته خواهد شد.

مگوایر که در فهرست ۳۳ نفره اولیه گرت ساوت گیت برای یورو ۲۰۲۴ قرار گرفته است، روز شنبه در فینال جام حذفی در ومبلی مقابل رقیب همشهری، منچسترسیتی، به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها