کد خبر : 2023296 | 03 خرداد 1403 ساعت 13:34 | 34.8K بازدید | 14 دیدگاه

سمیعی: مدیریت با کادرفنی کاملا هماهنگ است

ناراحتی از رابطه خوب نکونام و مدیریت استقلال!

مدیریت باشگاه استقلال اعتقاد دارد با کادرفنی و بازیکنان کاملا هماهنگ هستند و هیچ مشکلی در ارتباط دو طرفه وجود ندارد.

ناراحتی از رابطه خوب نکونام و مدیریت استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال از ابتدای فصل از یک معضل بزرگ رنج می‌برد و آن‌هم تیره و تار بودن روابط جواد نکونام سرمربی و علی خطیر مدیرعامل بود؛ با کنار رفتن علی خطیر از مدیریت استقلال حالا به نظر می‌رسد شرایط خوبی بر تیم حاکم شده است.

ویدئو: 333431

این مسئله امروز از سوی خبرنگاران حاضر در مراسم سالگرد ناصر حجازی مورد پرسش از فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال قرار گرفت. او در این خصوص گفت: یک عده همیشه انتقاد می‌کردند که مدیریت استقلال همراه با سرمربی و اعضای تیم نیست. امروز اما از راس کار که هلدینگ خلیج فارس است تا مدیریت باشگاه همه با کادرفنی و بازیکنان هماهنگ هستند و برخی از این موضوع ناراحتند.

او ادامه داد: در روزهای گذشته شایعاتی درست کردند که انتخاب‌های موجود با تیم و سرمربی در زاویه است اما می‌خواستند تمرکز آنها را بهم بزنند. متاسفانه‌ عده‌ای به همه چیز ایراد می‌گیرند اما همه ارکان باشگاه اکنون با هم هماهنگ هستند.

سمیعی در پایان افزود: نهایت تلاشمان را کردیم تا سرمربی و کادرفنی و بازیکنان فقط به بازی‌ها فکر کنند و این را خودشان می‌توانند شهادت بدهند که با امکانات موجود نهایت همکاری را با آنها داشته باشیم.

دیدگاه‌ها