کد خبر : 2023320 | 03 خرداد 1403 ساعت 14:49 | 19.5K بازدید | 5 دیدگاه

رانیری: دیگر مربی باشگاهی نیستم، فقط تیم ملی!

کلودیو رانیری، سرمربی سابق کالیاری، تایید کرد که دیگر در رده باشگاهی مربیگری نمی‌کند و شاید در رده ملی به فعالیت ادامه دهد.

رانیری: دیگر مربی باشگاهی نیستم، فقط تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، برای مدتی شایعاتی وجود داشت تا اینکه بالاخره رسمی شد. کلودیو رانیری مربیگری فوتبال را ترک می‌کند، حداقل تا آنجا که به مربیگری تیم‌های باشگاهی مربوط می‌شود.

مربی سابق کالیاری در گفت‌وگو با اسکای اعلام کرد: "سرنوشت از من خواست که کالیاری آخرین باشگاهم باشد‌. در اینجا من به عنوان مربی باشگاهی به کار خود پایان خواهم داد.  سپس اگر قرار باشد در آینده پیشنهاد یک تیم ملی به دستم برسد، نه لزوما ایتالیا، می‌توانم به آن فکر کنم. اما من در را به روی باشگاه‌ها خواهم بست. دلگرمی مردم به من انرژی زیادی داد.

2025372

خبرنگار اسکای از او پرسید آیا مثل خداحافظی یورگن کلوپ بوده که رانیری پاسخ داد: "گریه‌اش را دیدم، امیدوارم من جلوی اشک‌هایش را بگیرم. امیدوارم هرکسی که بعد از من به کالیاری می‌آید همان محبتی را که من دیده بودم، ببیند."

او درباره شرایطی که در کالیاری تجربه کرد گفت: "از هواداران کمک خواستم چون می‌دانستم که به تنهایی نمی‌توانم این کار را انجام دهم. و آن‌ها به حرف من گوش دادند، آن‌ها هرگز حتی در لحظات سخت ایمان خود را به تیم از دست ندادند."  

آینده رانیری چگونه خواهد بود؟ این مربی پاسخ داد: "الان به تعطیلات می‌روم، کمی سفر خواهم کرد. سال‌هاست که به‌جز استادیوم‌ها چیزی ندیده‌ام. می‌خواهم زمان بیشتری را با خانواده‌ام و نوه‌هایم بگذرانم. پدربزرگ گاهی باید پدربزرگ باشد."

2025373

او همچنین درمورد قهرمانی آتالانتا با جان پیه‌‌رو گاسپرینی گفت: "آتالانتا به یک شاهکار دست یافت. مربیان با جام‌ها قضاوت می‌شوند، اما اشتباه است. ما بیش از حد به جام‌ها وسواس نشان می‌دهیم. گاسپرینی حتی قبل از قهرمانی دیشب شایسته جشن گرفتن بود."

دیدگاه‌ها