کد خبر : 2023395 | 03 خرداد 1403 ساعت 21:37 | 46.8K بازدید | 52 دیدگاه

رسمی: قرارداد دروازه‌بان منچسترسیتی تمدید شد

اسکات کارسون، دروازه‌بان منچستر سیتی، قرارداد خود را یک سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

رسمی: قرارداد دروازه‌بان منچسترسیتی تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، این دروازه‌بان ۳۸ ساله در سال ۲۰۱۹ به باشگاه منچستری پیوست و اکنون با حضور به‌مدت ۱۲ ماه دیگر در ورزشگاه اتحاد موافقت کرده است.

او ابتدا به‌صورت قرضی قبل از تکمیل انتقال آزاد در تابستان ۲۰۲۱، به منچستر سیتی پیوست. کارسون که در ژانویه ۲۰۰۴ اولین بازی خود را برای لیدز یونایتد انجام داد، اکنون در بیست و یکمین فصل همچنان به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به فوتبال ادامه خواهد داد.

کارسون پس از امضای قرارداد با منچستر سیتی گفت: «من مشتاقانه منتظر حضور در یک فصل دیگر به‌عنوان بخشی از این تیم باورنکردنی منچستر سیتی هستم. هر روز سخت کار می‌کنم و چیزهای جدیدی از پپ، مربی دروازه‌بانان و گروهی از بازیکنان کلاس جهانی می‌آموزم.

امیدوارم همچنان بتوانم به دروازه‌بان‌هایمان کمک کنم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند. ما برای کسب جام‌های بیشتر خواهیم جنگید.»

2025518

تکسیکی بگیریستین، مدیر ورزشی منچسترسیتی پس از این تمدید قرارداد گفت: «اسکات در موفقیت‌های ما در فصول اخیر مهم بوده است، او از هم‌تیمی‌هایش حمایت می‌کند و به‌عنوان بخشی از تیم دروازه‌بانی ما سخت تمرین می‌کند. ما بسیار خوشحالیم که او با تمدید قراردادش موافقت کرد. امیدوارم او بتواند به تیم کمک کند و در فصل جدید لحظات درخشانی داشته باشد.»

دیدگاه‌ها