کد خبر : 2023405 | 03 خرداد 1403 ساعت 22:17 | 17.1K بازدید | 10 دیدگاه

وضعیت سه چهار بازیکن ما فردا مشخص می‌شود؛

صادقی: تلاش می‌کنیم با شرافت بازی کنیم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد که تیمش در بازی با فولاد خوزستان شرافتمندانه بازی خواهد کرد.

صادقی: تلاش می‌کنیم با شرافت بازی کنیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، ابراهیم صادقی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از دیدار حساس برابر فولاد خوزستان اینطور حرف‌هایش را در شرایطی که به دلیل ساعت پرواز نتوانسته بود به نشست خبری برسد، آغاز کرد: قبل از صحبت درباره بازی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان را تسلیت می‌گویم.

او سپس از خبرنگاران اهوازی معذرت خواهی کرد و گفت: معذرت خواهی می‌کنم از تمام دوستان. تازه پرواز ما در اهواز نشسته و 15 دقیقه است که رسیده‌ایم و به همین دلیل با تاخیر مصاحبه می‌کنم.

صادقی سپس درباره بازی گفت: ما همه تلاشمان مثل گذشته این است که کیفیت خوبی ارائه کنیم و جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم.

او سپس به صورت غیرمستقیم درباره شرایط جدول گفت: مطمئن باشید همه تلاشمان را انجام می‌دهیم که یک فوتبال با شرافت ارائه کنیم. اعتقاد دارم که ما همه تلاش مان را می‌کنیم. همان‌طور که در هفته‌های گذشته با تمام وجود تمرین کردیم، با تمام وجود بازی کردیم و به نظر خودم بازی‌های بسیار باکیفیتی ارائه کردیم. بعضی از بازی‌ها توانستیم نتایج مطلوبی به دست بیاوریم. بعضی از بازی‌ها نتایج مطلوبی گرفتیم ولی برخی بازی‌ها را با وجود اینکه بازی خوبی ارائه کردیم، آخر بازی واگذار کردیم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم. هر تیمی لیاقت داشته باشد و فوتبال بهتری ارائه کند، می‌تواند نتیجه بگیرد.

1998487

مربی ذوب آهن با ابراز تاسف از نداشتن چند بازیکن اضافه کرد: متاسفانه برای این بازی سه چهار بازیکن مصدوم داریم که فردا وضعیت آنها مشخص می‌شود. یکی دو بازیکن مصدوم از قبل داشتیم که وضعیت بهتری دارند و فردا درباره آنها تصمیم گیری می‌شود. به کل مجموعه اعتقاد داریم و فردا با تمام وجود سعی می‌کنیم اول فوتبال خوبی ارائه کنیم و بعد نتیجه مطلوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها