کد خبر : 2023423 | 03 خرداد 1403 ساعت 23:33 | 33.6K بازدید | 29 دیدگاه

جرمی دوکو، ستاره منچستر سیتی:

جلب اعتماد گواردیولا بسیار دشوار بود

جرمی دوکو، ستاره منچستر سیتی، می‌گوید خوشحال است که در اولین فصل حضورش در این باشگاه موفق شده اعتماد پپ گواردیولا را به‌دست بیاورد.

جلب اعتماد گواردیولا بسیار دشوار بود

به گزارش "ورزش سه"، جرمی دوکو که در تابستان گذشته از رن به منچستر سیتی پیوست، در اولین فصل حضور در باشگاه انگلیسی موفق شد قهرمانی لیگ برتر را تجربه کند و در مصاحبه جدیدش با سایت باشگاه، از این وضعیت ابراز رضایت کرد.

این بازیکن در ابتدای حضور در منچستر سیتی به ندرت در ترکیب اصلی پپ گواردیولا جای می‌گرفت و سپس با نمایش‌های خوب در تمرینات توانست راه خودش را به در میان سیتیزن‌ها پیدا کند.

وینگر ۲۱ ساله در دیدار پایانی منچستر سیتی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر مقابل وستهم در ترکیب فیکس قرار گرفت و موفق به ثبت یک پاس گل شد. او که از قهرمانی در لیگ برتر در اولین فصلش بسیار خوشحال است، در مصاحبه با سایت باشگاه رضایتش را ابراز کرد.

2025571

او گفت: «می‌دانستم که مربی قرار نیست بدون اینکه برای اهدافم تلاش کنم چیزی به من بدهد. من باید همه کارها را خودم انجام می‌دادم و به او نشان می‌دادم که شایسته حضور در اینجا هستم. و فکر می‌کنم این کار را کرده‌ام. اگر او در مسابقات مهمی مانند وستهم به من اعتماد کند، به این معنی است که کارم را خوب انجام دادم. جلب اعتماد مربی سخت بود اما وضعیت بهتر شد. بنابراین برای فصل اول، من راضی هستم.

از بیرون که به داخل باشگاه نگاه می‌کنید، می‌بینید که منچستر سیتی عناوین زیادی را به دست می‌آورد، اما بازی در تیم و تجربه آن چیزی کاملاً متفاوت است. این احساسی است که توصیف آن برای من دشوار است، اما صادقانه بگویم که واقعاً باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها