کد خبر : 2023445 | 04 خرداد 1403 ساعت 01:31 | 50.6K بازدید | 27 دیدگاه

ستاره رئال: کسی انتظار نداشت جلوی سیتی پنالتی بزنم

آنتونیو رودیگر، ستاره رئال مادرید،‌ می‌گوید کسی انتظار نداشته او زننده آخرین پنالتی بازی مقابل منچستر سیتی باشد.

ستاره رئال: کسی انتظار نداشت جلوی سیتی پنالتی بزنم

به گزارش "ورزش سه"، فصل آنتونیو رودیگر در رئال مادرید آسان نبود، اما او مطمئناً در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به شرایط ایده‌آل خودش رسیده است. این ملی‌پوش آلمانی یکی از بهترین بازیکنان مادریدی‌ها بوده است و حضور ثابت او در مرکز دفاع به تیم کارلو آنچلوتی کمک کرده تا در مسیر قهرمانی لالیگا و سپس چمپیونزلیگ بماند.

او که پنجشنبه جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل را دریافت کرد، در گفت‌وگو با موندو دپورتیوو از شرایطش در رئال مادرید و بهترین لحظه‌ای که در این باشگاه تجربه کرده، صحبت کرد.

2025618

او گفت: «من خیلی خوشحالم. این نشان می‌دهد که ما فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و همچنین در سطح فردی نشان می‌دهد که هواداران من را می‌پذیرند و برای من ارزش قائل هستند. این بسیار مهم است. من در تیم احساس خوبی دارم و اعتماد‌به‌نفس زیادی دارم. ما فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم و می‌خواهیم آن را در سطح بالایی به پایان برسانیم.»

از رودیگر در مورد لحظه مورد علاقه‌اش در ماه آوریل پرسیده شد، و شاید جای تعجب نباشد که او پنالتی خود مقابل منچستر سیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را انتخاب کرد: «اگر می‌توانستم یک لحظه را در آوریل انتخاب کنم، آن پنالتی برابر سیتی بود، زیرا هیچکس انتظار نداشت که من آخرین ضربه را بزنم. مربی به من ایمان داشت و خوشحالم که به تیم کمک کردم. این وظیفه من است و همیشه مشتاقانه منتظر آن هستم.»

دیدگاه‌ها