کد خبر : 2023572 | 04 خرداد 1403 ساعت 19:10 | 24.5K بازدید | 18 دیدگاه

هیچ حرفی تا قبل از فینال نزن

قول مهمی که رئال مادرید از امباپه گرفت

رئال مادرید که از مدتی پیش با کیلیان امباپه به توافق نهایی رسیده و قرارداد نیز امضا شده، از او قول گرفته که تا قبل از فینال لیگ قهرمانان هیچ اشاره‌ای به انتقالش نکند.

قول مهمی که رئال مادرید از امباپه گرفت

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه سه هفته پیش در پیامی ویدیویی اعلام کرد که این آخرین فصل حضورش در پی اس جی است و بعد از هفت سال باشگاه را ترک خواهد کرد. او هیچ حرفی از مقصدش نزد ولی همه می‌دانند که فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد.

در روزهای اخیر امباپه چندین مصاحبه داشته و هر بار که از او در مورد رئال پرسیدند، سکوت کرده و ترجیح داده هیچ صحبتی در این باره نکند.

2024316

دیشب نیز وقتی از او در مورد زمان اعلام انتقالش به رئال پرسیدند، او پاسخی کوتاه با خنده داد: «از مادرم بپرسید، من خبر ندارم.»

آاس در این‌باره نوشته است که سکوت امباپه در نتیجه توافقی است که او با رئال مادرید داشته است. بعد از رسیدن رئال به فینال لیگ قهرمانان به امباپه گفته شد که خبر اعلام نهایی انتقال به پس از این بازی موکول خواهد شد در حالی که اگر رئال به فینال نمی‌رسید، اعلام خبر جذب امباپه بعد از آخرین بازی فصل رئال و پی اس جی (یکشنبه پیش رو) انجام می‌شد.

موضوع امباپه یک بحث مهم در رئال است اما نه مهمتر از فینال لیگ قهرمانان. به همین دلیل سران باشگاه به هیچ عنوان نمی‌خواهند تمرکز تیم با هیچ موضوع دیگری منحرف شود.

دیدگاه‌ها