کد خبر : 2023660 | 04 خرداد 1403 ساعت 22:33 | 26.3K بازدید | 1 دیدگاه

همه معادلات به هم خورد

جدولی که صدرش به هم ریخت (عکس)

به فاصله دو هفته تا پایان لیگ برتر فوتبال ایران، سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است، اما استقلال با یک امتیاز کمتر از قرمزها، همچنان شانس قهرمانی دارد.

جدولی که صدرش به هم ریخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته 28 لیگ برتر فوتبال ایران اتفاقات عجیبی رقم خورد و شاهد یکی از باورنکردنی‌ترین بازگشت‌های تاریخ فوتبال ایران بودیم.

در هفته‌ای که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان بود و استقلال تهران به زمین نساجی رفته بود، معادلات صدر جدول به هم خورد.

2025900

قبل از شروع بازی‌ها، استقلال تهران یک امتیاز بیشتر داشت و در صدر بود و اگر نساجی را شکست می‌داد، به فاصله دو هفته تا پایان فصل جایگاه نخست را حفظ می‌کرد اما شاگردان جوان نکونام در قائمشهر نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابند.

در تهران ولی همه چیز متفاوت بود. پرسپولیس یک نیمه را با سه گل خورده به رختکن رفت تا به نظر بیاید همه چیز را برای قهرمانی به استقلال واگذار خواهد کرد، اما در نیمه دوم ورق برگشت. 

قرمزها موفق شدند در نیمه دوم که استقلال خوزستان 10 نفره شده بود 4 گل بزنند و در نهایت به سه امتیاز باارزش برسند. گل چهارم پرسپولیس در دقیقه پایانی بازی به ثمر رسید.

2025899

به این ترتیب معادلات صدر جدول عوض شد و پرسپولیس به صدر رسید. قرمزها با 62 امتیاز، بالاتر از استقلال 61 امتیازی صدرنشین هستند و حالا دو تیم دو بازی دیگر پیش رو خواهند داشت.

هشت خرداد پرسپولیس به زمین شمس آذر قزوین خواهد رفت و استقلال در خانه میزبان گل گهر سیرجان است.

در هفته پایانی، 12 خرداد، استقلال میهمان پیکان است و پرسپولیس در خانه میزبانی از مس رفسنجان را برعهده دارد.

2025903

سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است و اگر هر دو بازی را ببرد، قهرمان خواهد شد اما استقلال برای قهرمانی باید از دو بازی بعدی 6 امتیاز بگیرد و امیدوار باشد پرسپولیس در یکی از این دو بازی امتیاز از دست بدهد.

همه چیز به نظر برای قهرمانی پرسپولیس مهیاست اما استقلال با توجه به فاصله یک امتیازی همچنان می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد. دو هفته هیجان انگیز دیگر در انتظار فوتبال ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها