کد خبر : 2023677 | 05 خرداد 1403 ساعت 02:44 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

مشکل عجیب انگلیسی‌ها در یورو: رای دادن در انتخابات!

اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) در صورتی که تیم ملی این کشور همچنان در یورو ۲۰۲۴ به رقابت بپردازد، فرایند رای دادن در انتخابات سراسری انگلیس را به بازیکنان یادآوری خواهد کرد.

مشکل عجیب انگلیسی‌ها در یورو: رای دادن در انتخابات!

به گزارش "ورزش سه"، نخست‌وزیر، ریشی سوناک، در اوایل این هفته انتخابات سراسری را اعلام کرد و تایید کرد که بریتانیا در تاریخ ۴ جولای (14 تیر) برای تعیین نخست‌وزیر جدید به صندوق‌های رای می‌رود. محافظه‌کاران به رهبری ریشی سوناک در مقابل حزب کارگر به رهبری کر استارمر برای تصاحب شماره ۱۰ خیابان داونینگ رقابت خواهند کرد. این تاریخ با یورو ۲۰۲۴ تداخل دارد؛ اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی در تاریخ ۵ جولای برگزار می‌شود.

اگر تیم ملی انگلیس همچنان در تورنمنت باقی بماند، که امیدوارند اینطور باشد، بازیکنان باید به صورت پستی یا از طریق وکیل رأی دهند. بازیکنان باید تا پیش از ۱۹ ژوئن برای رأی گیری پستی ثبت نام کنند، اما از آن‌جایی که آنها در زمان ارسال آراء پستی در کشور حضور نخواهند داشت، ممکن است بخواهند که یک وکیل - به طور معمول یک عضو خانواده یا دوستی که بازیکن به او اعتماد دارد - را برای رأی دادن به نيابت از خودشان تعیین کنند. آخرین مهلت برای تعیین وکیل، 26 ژوئن است.

در صورتی که اسکاتلند از گروه خود صعود کند، بازیکنان این تیم نیز با مشکلی مشابه بازیکنان انگلیس روبرو خواهند شد. همچنین مورد جود بلینگام و هری کین، شهروندان بریتانیایی ساکن خارج از کشور، نیز وجود دارد. بلینگام برای رئال مادرید و کین برای بایرن مونیخ بازی می‌کند. مطمئناً هر دوی آنها تمایل دارند که یک نفر را به عنوان نماینده خود معرفی کنند.

انگلیس در تاریخ ۱۶ ژوئن در اولین دیدار خود به مصاف صربستان خواهد رفت. اسکاتلند نیز دو روز پیش از آن در اولین بازی مسابقات مقابل آلمان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها