کد خبر : 2023725 | 05 خرداد 1403 ساعت 05:55 | 17.6K بازدید | 6 دیدگاه

آتالانتا با پیشنهاد خیره‌کننده گاسپرینی را نگه می‌دارد

جان پیرو گاسپرینی امروز با مدیران آتالانتا دیدار کرد و ظاهرا می‌خواهد قرارداد جدیدی با آتالانتا امضا کند. بنابراین ناپولی دوباره به سراغ آنتونیو کونته و استفانو پیولی می‌رود.

آتالانتا با پیشنهاد خیره‌کننده گاسپرینی را نگه می‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، گاسپرینی بعد از نمایش بی‌نقص آتالانتا در فینال لیگ اروپا و قهرمانی با این تیم، به گزینه محبوبی تبدیل شده است. او توانست تیم بدون باخت لورکوزن را با ارائه فوتبالی هجومی، سه بر صفر در هم بکوبد. با این حال، الان دیگر همه می‌دانند که رئیس باشگاه ناپولی آئورلیو د لائورنتیس به گاسپرینی پیشنهاد داده است که به همراه مدیر ورزشی تیم , جووانی مانا، هدایت تیم ناپولی را برعهده بگیرد و کل تیم را متحول کند. این مربی در شبی که لیگ اروپا را فتح کرد، این موضوع را تایید کرد.

او بعد از ظهر امروز برای یک بحث اولیه با مدیران آتالانتا دیدار کرد که قرار است روز شنبه ادامه یابد.

قرارداد او در برگامو تا ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد، اما روزنامه اکو دی برگامو ادعا کرد که قرار است قرارداد جدیدی تا سال ۲۰۲۷ با حقوق تقریباً ۵ میلیون یورو در فصل به همراه دو خرید بزرگ تابستانی برای رقابت در لیگ قهرمانان به او پیشنهاد شود.

چندین منبع امروز از جمله اسکای اسپورت ایتالیا، اسپورت ایتالیا و توتومرکاتو وب همگی اشاره کردند که گاسپرینی اکنون تمایل دارد حداقل برای نهمین فصل متوالی در آتالانتا بماند. بنابراین ناپولی به سراغ نقشه دوم خود، یعنی کونته و پیولی می‌رود.

دیدگاه‌ها