کد خبر : 2023734 | 05 خرداد 1403 ساعت 00:16 | 13.4K بازدید | 5 دیدگاه

پس از گل حیات‌بخش کولیبالی؛

فولاد تا صبح فریاد زد: ما می‌مانیم! (عکس)

تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب پیروزی برابر ذوب‌آهن از منطقه سقوط فرار کرد.

فولاد تا صبح فریاد زد: ما می‌مانیم! (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، در کنفرانس خبری پیش از مصاف با استقلال خوزستان تاکید کرد که حتی در صورت باخت تیمش مقابل شاگردان نکونام قرار نیست تیمش بمیرد. ویسی گفت شاید به کما برویم ولی نمی‌میریم و برای ما دو بازی خانگی مقابل فولاد و پیکان اهمیت دارد.

فولاد با شکست مقابل استقلال و با 22 امتیاز آماده مصاف با ذوب‌آهن شد و این در حالی بود که همسایه 22 امتیازی این تیم در جدول رده‌بندی یعنی استقلال خوزستان نیمه اول مصاف با پرسپولیس را با پیروزی باورنکردنی 3 بر صفر تمام کرده بود و آنها با تساوی به رختکن رفته بودند.

2026023
کولیبالی در دقیقه 57 ارسال کرنر ساسان انصاری را با حضور به موقع روی تیرک اول مسابقه به تک گل سه امتیازی مسابقه بدل کرد.

با این حال چیزی نگذشت که آنها توانستند با شروع نیمه دوم در دقیقه 57 با گل موسی کولیبالی از حریف خود پیش بیفتند و هر چه جلوتر رفتیم امیدهایشان برای ماندن در لیگ برتر بیشتر و بیشتر شد. وقتی سوت پایان بازی در تهران به صدا درآمد، استقلال خوزستان با نتیجه 4 بر 3 به پرسپولیس باخته بود و آنها فاصله‌ای 3 امتیازی با منطقه خطر پیدا کرده بودند.

تصاویری که مشاهده می‌کنید اما بدون ارتباط به نتایج پایانی مسابقات هفته بیست و هشتم و در حین مسابقه برابر ذوب آهن پس از گل پراهمیت موسی کولیبالی ثبت شده است؛ گلی که شاید رای به ماندن قرمزپوشان اهوازی در لیگ برتر بیست و سوم با همه مصیبت‌هایش برای اهوازی‌ها بدهد و بی‌دلیل نیست که بازیکنان این تیم سر از پا نمی‌شناسند.

2026022
2026025
2026026

دیدگاه‌ها