کد خبر : 2023741 | 05 خرداد 1403 ساعت 00:25 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

پایان زودهنگام در وطنی و دستگردی؛

هفته همزمان لیگ برتر، همزمان نبود!

برخلاف ادعای سازمان لیگ مسابقات این هفته لیگ برتر همزمان برگزار نشدند.

هفته همزمان لیگ برتر، همزمان نبود!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه قرار بود تمامی بازی‌های سه هفته پایانی لیگ برتر به صورت همزمان برگزار شود اما در نهایت مسئولان سازمان لیگ موفق به این کار نشدند. طبق اعلام رسمی سازمان لیگ قرار بود مسابقات سه هفته پایانی در یک روز و یک ساعت انجام شود. به معنای دیگر، شروع و پایان همه بازی‌ها همزمان بود اما چند دیدار زودتر به اتمام رسید.

به عنوان مثال، دیدار پیکان و تراکتور در تهران، یکی از مسابقاتی بود که حدود 7-8 دقیقه زودتر از دیدار پرسپولیس – استقلال خوزستان و نزدیک به 4 دقیقه زودتر از دیدار نساجی – استقلال به پایان رسید. این در حالی است که طبق تعریف برگزارکنندگان مسابقات، باید تمام شرایط امکانات و هماهنگی‌ها انجام شود تا هیچ وقفه اضافی‌ای در مسابقات نباشد و بازی‌ها کاملا همزمان باشد.

بد نیست بدانید سازمان لیگ هفته قبل با ارسال نامه‌ای به 16 باشگاه لیگ برتر از آنها خواست تمامی زیرساخت‌ها از جمله ژنراتورها، مسائل امنیتی، چمن، رختکن‌ها و... همه مسائل را به درستی چک کنند تا برای انجام مسابقات همزمان در هفته‌های پایانی هیچ مشکلی پیش نیاید. به عنوان مثال، قطع شدن یکباره برق باعث ایجاد وقفه در یک بازی نشود اما در همین اولین هفته اجرای این قانون، چند مسابقه زودتر از باقی مسابقات به اتمام رسید که جای تعجب دارد.

دیدگاه‌ها