کد خبر : 2023749 | 05 خرداد 1403 ساعت 00:45 | 25.4K بازدید | 20 دیدگاه

سیتی بی‌خیال پپ نمی‌شود: آماده برای تمدید بلند مدت!

با وجود اینکه پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از چهارمین قهرمانی پیاپی، به احتمال نزدیک بودن زمان جدایی‌اش اشاره کرده بود، گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه همچنان برای تمدید قرارداد تلاش می‌کند.

سیتی بی‌خیال پپ نمی‌شود: آماده برای تمدید بلند مدت!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد این سرمربی اسپانیایی در تابستان ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و او خودش گفته است که به جدایی نزدیک‌تر است تا ماندن. با این حال، روزنامه دیلی‌میل ادعا می‌کند که سیتی می‌خواهد گواردیولای ۵۳ ساله را با قرارداد بلندمدت جدیدی نگه دارد.

گواردیولا از هشت سال پیش که به سیتی پیوست، ۱۷ جام مهم از جمله لیگ قهرمانان اروپا و شش عنوان قهرمانی لیگ برتر را برای این باشگاه به ارمغان آورده است. اگر او بخواهد برود، تکرار موفقیت‌هایش تقریبا غیرممکن است، بنابراین نگه داشتن او برای مدت طولانی‌تر کاملا منطقی‌ست.

2024919

این گزارش می‌افزاید که سیتی هیچ فشاری روی این مربی اسپانیایی برای امضای قرارداد جدید وارد نخواهد کرد و تصمیم نهایی بر عهده او خواهد بود. گفته می‌شود او برای شنیدن نظر بازیکنان در این رابطه، با حداقل یکی از بازیکنان کلیدی سیتی در هنگام شام صحبت کرده است. اگر گواردیولا تصمیم به تمدید قرارداد بگیرد، این حرکت به احتمال زیاد تضمین می‌کند که او در زمان رسیدن به نتیجه تحقیقات لیگ برتر در مورد باشگاه (که با 115 اتهام نقض قوانین مالی مواجه شده است) روی نیمکت سیتی باشد.

روز یکشنبه، تیم گواردیولا با شکست وستهام، ششمین قهرمانی لیگ برتر را در هفت سال اخیر کسب کرد و برای چهارمین سال متوالی قهرمان شد. آن‌ها در فینال جام حذفی که شنبه بعدازظهر در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود، به دنبال تکرار قهرمانی فصل گذشته و کسب افتخاری دیگر هستند. 

در این دیدار آن‌ها به مصاف رقیب همشهری خود، یعنی منچستر یونایتد خواهند رفت. منچستر یونایتد در بحران به سر می‌برد و به احتمال زیاد بعد از این بازی با سرمربی خود خداحافظی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها