کد خبر : 2023751 | 05 خرداد 1403 ساعت 07:07 | 14.3K بازدید | 6 دیدگاه

عیسی تا آستانه ستاره شدن پیش رفت؛

روز متفاوت بازیکن جنجالی سپاهان

ژوزه مورایس فرصت قابل توجهی به عیسی عباس داد و او تا حد زیادی توانست از این فرصت استفاده کند.

روز متفاوت بازیکن جنجالی سپاهان

به گزارش "ورزش‌دسه"، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر هوادار خبرنگاران یکبار دیگر از مورایس درباره وضعیت عیسی عباس و انتقاداتی که به این بازیکن خارجی وارد می‌شود، پرسیدند که پاسخ جالب توجهی از سوی سرمربی پرتغالی سپاهان به همراه داشت.

در ادامه مورایس توضیح داد که عیسی عباس به دلیل انتقادات زیادی که از او شده، شرایط خوبی برای حضور در مسابقات نداشته ولی حالا پس از چند هفته که از او محافظت شده، آماده حضور در مسابقات شده است.

پیامد همین صحبت‌های مورایس بود که این هافبک مهاجم 25 ساله غنایی در ترکیب اصلی دیدار برابر هوادار قرار گرفت و موفق به ارسال اولین پاس گل خود با پیراهن سپاهان در پنجمین حضور با پیراهن این تیم هم شد.

2026039

جالب اینکه عیسی عباس در 6 بازی‌ای که برای سپاهان در لیگ برتر و همینطور لیگ قهرمانان مقابل الهلال به دست آورده بود، تنها 66 دقیقه فرصت داشت و در مصاف با هوادار و در اولین حضور ثابت خود موفق به ارسال پاس گل دوم تیمش برای رامین هم شد.

البته این تنها نقطه قابل توجه بازی عیسی عباس در مقابل هوادار نبود و او بارها با حرکات سریعش مدافعین حریف را به دردسر انداخت. این بازیکن یکبار هم در موقعیت تک به تک با آرشا شکوری قرار گرفت ولی با وجود اینکه ضربه خوبی به توپ زد، نتوانست دروازه تیم حریف را باز کند.

آنچه مسلم است اینکه عیسی عباس به شدت تحت تاثیر انتقادات قرار دارد و همین باعث شده که شرایط خوبی نداشته باشد و حتی گاهی دخالت بیجا برای اثبات توانایی‌هایش داشته باشد که نمونه آن را روی یکی از ضدحملات سپاهان در نیمه دوم و مزاحمت برای رامین و شهریار مشاهده شد.

این بازیکن البته همچنان دو بازی دیگر در لیگ و یک بازی در جام حذفی فرصت رسیدن به ترکیب اصلی یا حضور به عنوان یار جایگزین را دارد و باید دید چه عملکردی در این سه مسابقه از خود به نمایش می‌گذارد.

دیدگاه‌ها