کد خبر : 2023802 | 05 خرداد 1403 ساعت 09:43 | 20.8K بازدید | 16 دیدگاه

تایید غیرمنتظره: پپ حامی کمپانی در بایرن!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای انتخاب ونسان کمپانی حمایت کرد.

تایید غیرمنتظره: پپ حامی کمپانی در بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، برکناری توماس توخل از هدایت بایرن مونیخ باعث شد که مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال پیدا کردن جانشینی مناسب برای او باشند اما پیشنهادهایی که به چند مربی ارائه کردند با پاسخ منفی مواجه شد تا مشکلاتی برای آنها به وجود بیاید.

با این حال، رسانه‌های آلمانی در روزهای اخیر از مذاکرات بایرن با کمپانی و توافق اولیه بین دو طرف خبر داده بودند. این در حالی است که هواداران این تیم به شدت از این انتخاب ناراحت و نگران هستند، چرا که این مربی در فصلی که گذشت هدایت برنلی را برعهده داشت و نتوانست این تیم را در رقابت‌های لیگ برتر حفظ کند و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

1989402

اما به نظر می‌رسد که گواردیولا با توجه به شناختی که از بایرن دارد کاملا از این تصمیم و انتخاب راضی است. او در این باره به خبرنگاران گفت: «من از ارتباط بین بایرن و وینی راضی هستم. نظر من درباره او بسیار مثبت است و مهم نیست که او با برنلی سقوط کرده است.

من بسیار نظر خوبی درباره کار و شخصیت و دانش او از بازی و همچنین ارتباطش با رسانه‌ها دارم. دوست دارم که بایرن بهترین تصمیم ممکن را بگیرد چون شایستگی آن را دارند. من عاشق این باشگاه هستم. بایرن را به دلایل بسیاری دوست دارم، خصوصا به خاطر افرادی که در این باشگاه حضور دارند.»

دیدگاه‌ها