کد خبر : 2023884 | 05 خرداد 1403 ساعت 15:18 | 28.5K بازدید | 24 دیدگاه

فرهاد امیدوار به دومین قهرمانی آسیایی العین

آرزوی موفقیت اسطوره استقلال برای تیم اماراتی

فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، برای العین در بازی حساس امروز آرزوی موفقیت کرد.

آرزوی موفقیت اسطوره استقلال برای تیم اماراتی

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی، چهره شاخص و محبوب باشگاه استقلال، در آستانه دیدار حساس العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، حمایت و آرزوی موفقیت برای تیم العین را اعلام کرد. این دیدار برگشت در استادیوم هزاع بن زاید العین برگزار می‌شود و العین با توجه به شکست ۲ بر ۱ در بازی رفت، نیازمند یک پیروزی برای کسب دومین قهرمانی خود در این رقابت‌هاست.

فرهاد مجیدی که در دوران بازیگری خود نقش بسزایی در تنها قهرمانی العین در آسیا داشت، در این استوری که تصویری از فرود هواپیمای العین در فرودگاه این شهر و پس از کسب قهرمانی در آسیا است، یادآور شد که چگونه گل تاریخی او به دالیان چین، مسیر صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا را هموار کرده است. این گل نه تنها باعث شد العین به فینال برسد، بلکه باعث شد تا مجیدی به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این باشگاه تبدیل شود. اکنون او با انتشار این پیام، انگیزه و روحیه بیشتری به بازیکنان و هواداران العین برای تکرار آن افتخار می‌بخشد.

2026188

دیدار امروز در استادیوم هزاع بن زاید العین، فرصتی برای این تیم اماراتی است تا با استفاده از حمایت هواداران خود، شکست بازی رفت را جبران کرده و به قهرمانی دوم خود در لیگ قهرمانان آسیا دست یابد. فرهاد مجیدی در استوری خود اظهار امیدواری کرد که العین بتواند نتیجه مطلوب را کسب کند.

بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین العین و یوکوهاما مارینوس، بی‌شک یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای این فصل خواهد بود. آیا العین با حمایت هواداران و انگیزه‌ای که از پیام فرهاد مجیدی دریافت کرده، می‌تواند به قهرمانی دست یابد؟ پاسخ این سوال تنها با سوت پایان بازی مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها