کد خبر : 2023886 | 05 خرداد 1403 ساعت 15:21 | 47K بازدید | 24 دیدگاه

ستاره پرسپولیس نقش بر زمین آزادی (عکس)

حسین کنعانی بعد از گل اوستون ارونوف روی زمین دراز کشید و به آسمان ورزشگاه خیره شده بود.

ستاره پرسپولیس نقش بر زمین آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حسین کنعانی یک نیمه کابوس‌وار و یک نیمه رویایی را مقابل استقلال خوزستان سپری کرد و در روزی که در دفاع عملکردی بد و دور از انتظار داشت، پایه‌گذار ‌کامبک فوق العاده تیمش شد.

حسین کنعانی که روی سه گل استقلال خوزستان نتوانسته بود وظایفش را به خوبی ایفا کند و با سرافکندگی در بین دو نیمه به رختکن رفته بود، با شکلی دگرگون شده برای نیمه دوم راهی زمین مسابقه شد.

پرسپولیس در نیمه دوم هم دقایق زیادی را به در بسته خورده بود تا اینکه اعلام پنالتی به سود سرخ‌ها این تیم را به بازگشت امیدوار کرد. کنعانی پشت توپ ایستاد و با اعتماد به نفسی مثال زدنی پنالتی را به گل تبدیل کرد تا نشان دهد فرزین گروسیان شکست ناپذیر نیست.

یک دقیقه بعد هم او با پاسی فوق العاده موجب گلزنی دانیال اسماعیلی‌فر شد و روی گل چهارم نیز اثر گذار بود و ریباند شوت او توسط اوستون ارونوف به گل تبدیل شد تا جهان به کام کنعانی بچرخد.

2026189
2026190

حسین کنعانی بعد از گل ارونوف درحالی که روی زمین دراز کشیده بود به صدای تشویق‌ها و انفجار ورزشگاه گوش می‌کرد و سرانجام عیسی و ترابی برای بلند شدن هم‌تیمی‌شان بالای سر او آمدند. بدون شک کنعانی این لحظات را فراموش نخواهد کرد.

عکس: عرفان سیفی

دیدگاه‌ها