کد خبر : 2024002 | 06 خرداد 1403 ساعت 05:30 | 32.2K بازدید | 11 دیدگاه

مصدومیت شدید ستاره بارسا در شب قهرمانی (عکس)

قهرمانی زنان بارسلونا در چمپیونزلیگ با نگرانی‌هایی بابت مصدومیت دردناک ستاره‌شان همراه بود.

مصدومیت شدید ستاره بارسا در شب قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، زنان بارسلونا شنبه‌شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌مامس به مصاف لیون رفتند. این دو تیم از قدرت‌های فوتبال زنان اروپا هستند و جدال‌های آنها همیشه از جذاب‌ترین بازی‌های فوتبال اروپا بوده است.

با اینکه بازی در بیشتر دقایق پایاپای دنبال شد و دو تیم موقعیت‌های یکسانی داشتند، اما در نهایت این بارسلونا بود که در دقیقه ۶۳ دیدار توسط آیتانا بونماتی به گل اول دست یافت.

پس از آن لیون کمی جلو کشید تا گل خورده را جبران کند و در سمت دیگر بارسلونا با خارج کردن فریدولینا رولفو و به بازی بردن اونا باتیه سعی در محافظت از دروازه‌اش داشت. بازیکنی که حدود ۱۰ دقیقه پس از ورودش به زمین با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

در دقیقه ۷۷ او در صحنه‌ای در جدال بر سر توپ با کادیدیاتو دیانی، مهاجم لیون، به شکل نگران‌کننده‌ای برخورد کرد و از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد. بلافاصله تیم پزشکی وارد زمین شد تا به مصدومیت او رسیدگی کند. خونریزی در صورت این بازیکن ۲۴ ساله حاضران در سن‌مامس را نگران کرده بود و حتی ممکن بود به دلیل متوقف نشدن خونریزی‌اش از زمین تعویض شود.

2026417

پس از لحظاتی متوقف بودن بازی اما، بالاخره تلاش تیم پزشکی جواب داد و باتیه توانست بدون مشکل به ادامه بازی بپردازد.

بارسایی‌ها در نهایت در ثانیه‌های پایانی یک بار دیگر این بار به وسیله الکسیا پوتیاس دروازه لیون را باز کردند و برای سومین بار قهرمان چمپیونزلیگ شدند.

دیدگاه‌ها