کد خبر : 2024008 | 05 خرداد 1403 ساعت 23:31 | 25K بازدید | 14 دیدگاه

فینال جام حذفی آلمان: ورزشگاه در دود غرق شد!

فینال جام حذفی آلمان بین دو تیم کایزرسلاترن و بایر لورکوزن، به دلیل آتش‌بازی هواداران برای دقایقی متوقف شد.

فینال جام حذفی آلمان: ورزشگاه در دود غرق شد!

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی آلمان بین تیم‌های کایزرسلاترن و بایر لورکوزن در حال برگزاری است. شاگردان ژابی آلونسو به دنبال کسب دومین جام فصل و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری در رقابت‌های داخلی هستند و در سمت دیگر حریف که فصل را در رتبه سیزدهم بوندسلیگا ۲ به پایان رسانده، قصد به پایان رساندن فصل به بهترین شکل ممکن را دارد.

بازی که در برلین برگزار می‌شود، با آتش‌بازی گسترده هواداران کایزرسلاترن آغاز شد. استفاده آنها از مواد آتش‌زا به حدی بود که انتظار می‌رفت داور بازی را باتاخیر آغاز کند اما به هر طریقی که بود دیدار آغاز شد.

پس از لحظاتی، گرانیت ژاکا در دقیقه ۱۷ موفق شد دروازه کایزرسلاترن را باز کند. بازی تا اواخر نیمه اول به سود تیم ژابی آلونسو پیش می‌رفت تا اینکه اودیلون کوسونو در دقیقه ۴۴ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

هواداران کایزرسلاترن که به شکلی پرشور و دیدنی از تیم‌شان حمایت می‌کردند، در آغاز نیمه دوم به شکل گسترده از مواد دودزا استفاده کردند که باعث شد دود بسیار غلیظی استادیوم را در برگیرد. این موضوع منجر به این شد که داور تشخیص دهد شرایط ورزشگاه مناسب برگزاری نیمه دوم نیست و چند ثانیه پس از سوت آغاز این نیمه، بازی را برای لحظاتی متوقف کرد و سپس مجددا با کمتر شدن دود داخل استادیوم، بازی را از سر گرفت.

2026429
2026430

دیدگاه‌ها