کد خبر : 2024015 | 05 خرداد 1403 ساعت 23:40 | 57.9K بازدید | 48 دیدگاه

مورد عجیب پرسپولیس و اوسمار در کامبک رویایی

وقتی تیمی عقب می‌افتد برای بازگشت به بازی امیدوار به مهاجمان نیمکت نشین خود می‌ماند.

مورد عجیب پرسپولیس و اوسمار در کامبک رویایی

به گزارش "ورزش سه"، کمبود مهاجم در این فصل یکی از نکات مهم اسکواد پرسپولیس بوده است. سرخ‌ها هفته‌های زیادی از نیم فصل اول را تنها با شهاب زاهدی در خط حمله‌شان سپری کردند و نبیل باهویی نیز نتوانست چندان به کار این تیم بیاید.

در پنجره زمستانی نبیل باهویی و شهاب زاهدی جدا شدند و پرسپولیس با جذب عیسی آل‌کثیر بار دیگر تنها یک مهاجم تخصصی را در اسکواد خود می‌دید. این اتفاق باعث شد عیسی بدون رقیب در خط حمله پرسپولیس بازی کند و البته با زدن ۱۰ گل در ۱۴ بازی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است.

پرسپولیس در شرایطی بازی سه بر صفر باخته را با نتیجه چهار بر سه برنده شد که سرخ‌ها روی نیمکت تنها ابوالفضل بابایی، بازیکن رده جوانان را به عنوان مهاجم روی نیمکت داشتند و اوسمار مجبور بود از تعویض‌های تاکتیکی برای تغییر روند تیمش استفاده کند.

2026363

علی نعمتی، محمد خدابنده لو و وحید امیری از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شدند و البته دو تعویض دیگر اوسمار بعد از زدن گل چهارم جنبه دفاعی داشت و اسدبیگی و حنانوف به زمین مسابقه رفتند.

بنابراین پرسپولیس بازی را در شرایطی که هیچ‌یک از تعویض‌هایش مهاجم تخصصی نبودند برگرداند که این موضوع کامبک پرسپولیس را بیش از پیش تاریخی می‌کند.

دیدگاه‌ها