کد خبر : 2024016 | 06 خرداد 1403 ساعت 08:25 | 16.2K بازدید | 14 دیدگاه

بهترین عملکرد تاریخ لیگ قهرمانان از سفیان رحیمی

هواداران عرب پس از قهرمانی العین در لیگ قهرمانان آسیا، از عملکرد سفیان رحیمی تمجید کردند.

بهترین عملکرد تاریخ لیگ قهرمانان از سفیان رحیمی

به گزارش "ورزش سه"، العین با شکست تیم یوکوهاما مارینوس ژاپن در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در مجموع در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسیده و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

سفیان رحیمی خود را سلطان نسخه فعلی لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد، به ویژه پس از زدن دو گل، دادن یک پاس گل، گرفتن یک پنالتی و عاملی برای اخراج سنگربان حریف. او در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان، یک تنه تیمش را به قهرمانی رساند.

هواداران عرب زبان با ملیت‌های مختلف، پس از ادامه درخشش رحیمی و هدایت العین به سمت کسب عنوان قهرمانی قاره، در شبکه‌های اجتماعی از بازیکن مراکشی تمجید کردند.

یکی از هواداران گفت: سفیان رحیمی کسب یک قهرمانی تاریخی را تسهیل کرد و درس قوی، مهم و واقعی به ما داد و بهترین عملکرد فردی یک فوتبالیست را برای باشگاه‌های آسیایی، در طول تاریخ، ارائه کرد.

2026435

در حالی که یکی دیگر از طرفداران، ستاره مراکشی را به عنوان یک "پدیده" توصیف کرد، سومی اشاره کرد که او "پادشاه راه حل ها، دگرگونی‌ها و سرعت فردی" در نظر گرفته می‌شود.

سفیان رحیمی پس از اینکه به عنوان بازیکنی که توانسته در یک دوره از این مسابقات بیشترین گل را به ثمر رسانده، به یک دستاورد تاریخی در لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

این بازیکن 27 ساله با 13 گل بهترین گلزن فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا است.

با این کار، سفیان رحیمی با رکورد موریکی برزیلی در تیم گوانگژو چین در سال 2013، آدریانیو برزیلی با سئول کره جنوبی در سال 2016 و بغداد بونجاح الجزایری با السد قطر در سال 2018 برابری کرد.

علاوه بر این، ستاره مراکشی با 17 اثرگذاری روی گل‌های العین، بیشترین سهم را در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل داشته است، زیرا علاوه بر 13 گل، 4 پاس گل نیز ارائه کرده است.

دیدگاه‌ها