کد خبر : 2024024 | 06 خرداد 1403 ساعت 07:00 | 28.1K بازدید | 5 دیدگاه

بمب افکن سوریه علیه ژاپن برگشت

عمر السوما، مهاجم با تجربه تیم ملی فوتبال سوریه، بار دیگر از سوی سوی هکتور کوپر به اردوی تیم ملی دعوت شد.

بمب افکن سوریه علیه ژاپن برگشت

به گزارش ورزش سه، هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه، لیست بازیکنان خود برای دیدار برابر تیم‌های کره شمالی و ژاپن در دور پنجم و ششم گروه مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 را اعلام کرد که در این بین نام عمر السوما نیز دیده می‌شود.

السومای 35 ساله، بهترین گلزن تاریخ لیگ عربستان و بازیکن فعلی باشگاه العربی قطر، از لیست ملی سوریه برای جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شده بود و در آن مقطع به شدت به این تصمیم کوپر اعتراض کرد و گفت از تیم ملی خداحافظی می‌کند.

این ستاره سوری در دو اردوی سوریه پس از جام ملت‌ها نیز حضور نداشت اما چند هفته قبل پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و گفت به تصمیمات سرمربی تیم احترام می‌گذارد و صحبت‌های او در آن دوره احساسی بوده است.

تیم سوریه که در تاریخ خود هرگز در جام جهانی شرکت نکرده و حالا برای اولین صعود خود به این رقابت‌ها تلاش می‌کند، در این اردو ایهم اوسو و محمد عثمان و نوح شمعون را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و عمر خربین هم با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد با توجه به شرایط خاص خود قادر به حضور در این اردو نخواهد بود.

در حال حاضر ژاپن پس از کسب 4 پیروزی در صعود خود به جام ملت‌های آسیا و دور بعد مسابقات مقدماتی جام جهانی را قطعی کرده و سوریه با کسب 7 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. کره شمالی (3) و میانمار (1) نیز رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

لیست سوریه برای دو بازی پیش رو به شرح زیر خواهد بود:

احمد مدنیه، استبان جلیل، الیاس هدایا، مکسیم صراف، امیلیانو عمور، ثائر کروما، عمر میدانی، موید الخولی، موید العجان، عبدالرحمن ویس، عمرو جانیات، خلیل الیاس، محمد العنز، ایزاکیل العم، فهد یوسف، المار ابراهام، عمار رمضان، محمود الاسود، دالیهو ایراندوست، عمر السوما، علاء الدالی، توبیاس القاضی و ابراهیم حصار.

2026463

دیدگاه‌ها