کد خبر : 2024029 | 06 خرداد 1403 ساعت 08:00 | 16.6K بازدید | 13 دیدگاه

فرجی فرصت جبران پیدا نکرد! (عکس)

مدافع میانی پرسپولیس در نیمه‌ای که همه چیز علیه سرخ‌ها بود، قربانی شکست سه گله برابر استقلال خوزستان در 45 دقیقه ابتدایی شد تا برخلاف دیگر هم‌تیمی‌هایش فرصتی برای جبران نیز نداشته باشد.

فرجی فرصت جبران پیدا نکرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی بعد از مصدومیت گئورگی گولسیانی پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان به ترکیب اصلی بازگشت اما شرایط در این بازی به سمتی پیش رفت که همه چیز علیه او شد.

روی صحنه گل اول استقلال خوزستان شاید فرجی ابتدایی و ساده‌ترین حرکت را برای تغییر جریان بازی در نظر گرفت و توپ را برای دانیال اسماعیلی فر فرستاد اما لیز خوردن مدافع راست سرخ‌ها و از دست رفتن توپ و ثبت گل حریف، بیشترین هجمه را متوجه مدافع میانی مازنی و باتعصب سرخ‌ها کرد.

در صحنه گل سوم نیز آنها کاملا غافلگیر شدند و در شرایطی که کوپال ناظمی ابتدا اعلام کرنر کرده بود و فرشاد فرجی نیز طبق تدابیر اوسمار به عنوان یکی از حمله وران در محوطه جریمه استقلال خوزستان قصد حضور در زمین حریف را داشت، ناگهان با تغییر تصمیم و شروع سریع بازی توسط حریف غافلگیر شد و نتوانست در موقعیت دو به یک حریف با جواد آقایی پور و کاظمی، مانع از ثبت گل حریف شود. اتفاقی که همه چیز را کاملا علیه او کرد تا او نیمه دوم را در رختکن تیم کاملا نگران نتیجه بازی باشد و تصاویر منتشر شده نیز نشان دهنده وضعیت روحی او بود.

2026468

با این حال فرجی که در موقعیت‌های حساس فصل و خصوصا در جریان دربی برگشت این فصل و در غیاب کنعانی زادگان و گولسیانی جزو مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس برابر استقلال بوده، امیدوار است برخلاف دیگر نفراتی که فرصت جبران اشتباه نصیب آنها شده، در ادامه مسیر بتواند شرایط را برای خود تغییر دهد و اتفاق مثبتی را شکل دهد. فرصتی که در این بازی نصیب کنعانی زادگان و البته دانیال اسماعیلی فر شد تا اشتباهات خود را به بهترین و تاریخی‌ترین شکل ممکن جبران کنند اما برای فرجی شاید سرنوشت جدالی دیگر را در نظر گرفته باشد.

دیدگاه‌ها