کد خبر : 2024050 | 06 خرداد 1403 ساعت 01:01 | 19.1K بازدید | 7 دیدگاه

بی‌خیال لیگ اروپا: لورکوزن با این جام جشن می‌گیرد

بایرلورکوزن بدون توجه به شکست فینال لیگ اروپا، امشب مقابل کایزرسلاترن قهرمانی جام حذفی آلمان را به دست آورد و این دستاورد را در ورزشگاه برلین جشن گرفت‌‌.

بی‌خیال لیگ اروپا: لورکوزن با این جام جشن می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن امشب در فینال جام حذفی آلمان به مصاف کایزرسلاترن رفت و در بازی حساس 1-0 برنده شد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تیم ژابی آلونسو امشب دی اف بی پوکال را به تالار افتخارات باشگاه لورکوزن اضافه کرد. آن‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند که با مالکیت توپ نسبت به حریف برتری داشتند.

لورکوزن این بازی را به لطف گل دیدنی گرانیت ژاکا برد و در نیمه اول بازی روی حرکات حریف تسلط داشت تا با برد نیمه اول را پشت سر بگذارد.

در نیمه دوم هم آن‌ها همچنان به نشان دادن کلاس کاری خود ادامه دادند و توپ را به خوبی حفظ کردند. با وجود اخراج کاسونو با دریافت دو کارت زرد، تیم 10 نفره ژابی نقطه ضعفی به حریفش نشان نداد.

کایزرسلاترن که با حذف هرتابرلین و ساربروکن به عنوان شگفتی ساز جام حذفی امسال آلمان لقب گرفته بود، در نیمه دوم تهدیدی برای لورکوزن ایجاد نکرد تا در نهایت قهرمان بوندس‌لیگا به دوگانه داخلی دست پیدا کند.

تیم ژابی بدون تحت تاثیر قرار داشتن از شکست در بازی قبلی وارد این بازی شده بود. لورکوزن در فینال لیگ اروپا مقابل آتالانتا با نتیجه قابل توجه 3-0 با هت‌تریک آدمولا لوکمن شکست خورده بود اما امروز تا لحظات پایانی بهترین عملکرد را مانند اکثر فصل پشت سر گذاشت.

تیم آلونسو با وجود اینکه پس از 51 بازی شکست ناپذیری فینال لیگ اروپا را از دست داده بود امشب بدون توجه به حواشی در ورزشگاه برلین جام قهرمانی را با لبخند بالای سر برد.

لورکوزنی‌ها پس از دستیابی به جام آن را به سمت سکوی تماشاگران خودی بردند تا این افتخار را مقابل دیده آن‌ها جشن بگیرند.

2026508
2026509
2026510
2026511

دیدگاه‌ها