کد خبر : 2024056 | 06 خرداد 1403 ساعت 01:31 | 13.9K بازدید | 6 دیدگاه

ژابی آلونسو: الان فقط تعطیلات، بعدا به آینده فکر می‌کنم

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، پس از قهرمانی در جام حذفی آلمان، می‌گوید که برای درک فصل رویایی این باشگاه به زمان بیشتری نیاز دارد.

ژابی آلونسو: الان فقط تعطیلات، بعدا به آینده فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در بازی فینال جام حذفی آلمان امشب به مصاف کایزرسلاترن رفت و با یک بازیکن کمتر، به لطف گل گرانیت ژاکا با نتیجه 1-0 قهرمان شد.

اولین فصل ژابی آلونسو روی نیمکت لورکوزن با قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی به پایان رسید و او طی 53 بازی تنها به یک شکست رسید. تنها شکست تیم او در فینال لیگ اروپا مقابل آتالانتا رقم خورده بود.

آلونسو پس از بازی به شبکه اِی‌آر‌دی آلمان گفت: "من برای درک آن به زمان بیشتری نیاز دارم، این یک فصل رویایی بود. اینکه بتوانیم اینجا جشن بگیریم باورنکردنی است ما باید از آن لذت ببریم. البته که خوشحالم اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم."

2026520

ژابی درمورد تغییرات تیمش‌ در ابتدای نیمه دوم پس از اخراج اودیلون کاسونو گفت: "ما به سرعت تجزیه و تحلیل کردیم که چه کسی را می‌توانیم تعویض کنیم. ما خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم، اما مهم‌تر از همه، باور تیم بود. بازیکنانم آماده بودند تا با تیم 10 نفر بجنگند و قهرمان شوند."

لورکوزن به بایرن مونیخ، دورتموند، وردربرمن، کلن و شالکه به عنوان باشگاه‌هایی ملحق شد که در آلمان دوگانه کسب کرده‌اند. آلونسو که دو بار به عنوان بازیکن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، فصل آینده با لورکوزن به این رقابت‌ها برمی‌گردد.

این مربی با خنده گفت: "به فصل آینده فکر نمی‌کنم. تعطیلات، فقط تعطیلات. شاید بعد از یک هفته فکر کنم، ما از تعطیلات لذت می‌بریم و جشن می‌گیریم."

دیدگاه‌ها