کد خبر : 2024060 | 06 خرداد 1403 ساعت 01:50 | 23.6K بازدید | 21 دیدگاه

امباپه: خداحافظی با پی‌اس‌جی قلبم را به درد می‌آورد

کیلیان امباپه احساساتش را از آخرین بازی با پیراهن پاری سن ژرمن ابراز کرد.

امباپه: خداحافظی با پی‌اس‌جی قلبم را به درد می‌آورد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب با پیروزی ۲-۱ در فینال جام حذفی مقابل لیون، به آخرین هدف این فصل خود رسید و دومین جام را پس از لیگ یک به دست آورد.

پس از پایان بازی، کیلیان امباپه که برای آخرین بار در پیراهن باشگاه پاریسی بازی کرد، در مورد دیدار امشب و خداحافظی با پاری سن ژرمن صحبت کرد.

او در مورد قهرمانی در جام حذفی گفت: «ما دو یا سه سال بود که این جام را نبرده بودیم. این جام مال ماست. برای هواداران و خود ما بسیار ارزشمند است. این یک شب بسیار خوب و پایانی عالی برای این فصل است.»

2026528

او سپس در پاسخ به سوالی در مورد پیامش برای کودکان هواداران پی‌اس‌جی، گفت: «امیدوارم کودکان به تماشای بازی‌های پاری سن ژرمن و الگو قرار دادن بازیکنان بزرگ باشگاه ادامه دهند. امیدوارم از بین آنها بازیکنان بزرگی خارج شوند و برای پاری سن ژرمن بازی کنند.»

او سپس احساساتش را از آخرین بازی برای پاری سن ژرمن بیان کرد: «وقتی که پایان چیزها را کمی بیشتر حس می‌کنید احساس ناراحت‌کننده‌ای خواهید داشت. وقتی به جدایی و رفتن از اینجا فکر می‌کنم قلبم درد می‌گیرد اما حالا نوبت یک چالش جدید است. خوشحالم که با یک جام از اینجا خداحافظی می‌کنیم. این باشگاهی است که همیشه جام‌ها را برده و به گرفتن آنها ادامه می‌دهد. افتخار می‌کنیم که بخشی از این داستان بودم.»

2026530

مقصد آینده؟
زمان برای صحبت درباره این موضوع زیاد است. فعلا با اولویت پیش می‌روم. در حال حاضر یورو برای ما بسیار مهم است و می‌خواهیم در این جام با یک عملکرد عالی قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها