کد خبر : 2024082 | 06 خرداد 1403 ساعت 10:45 | 17.7K بازدید | 18 دیدگاه

واکر: پپ نه، مقصر باخت در فینال جام حذفی ما بودیم

کایل واکر معتقد است مسئولیت شکست منچستر سیتی در فینال جام حذفی بر دوش بازیکنان تیم است.

واکر: پپ نه، مقصر باخت در فینال جام حذفی ما بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی عصر شنبه در دیدار پایانی جام حذفی انگلیس، با نتیجه ۲-۱ مغلوب منچستر یونایتد شد و با شکست مقابل رقیب همشهری از کسب دومین جام فصل بازماند.

دو گل شیاطین سرخ را آلخاندرو گارناچو و کوبی ماینو به ثمر رساندند و در سمت دیگر تلاش‌های منچستر سیتی برای گلزنی با ناکامی مواجه شدند و فقط جرمی دوکو در دقایق پایانی یکی از گل‌ها را جبران کرد.

با وجود اینکه برخی پپ گواردیولا را بابت ترکیب اشتباه برای این بازی سرزنش می‌کردند، اما کایل واکر معتقد است او باید آخرین نفری باشد که مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

2026558

ستاره انگلیسی سیتی پس از باخت برابر یونایتد گفت: «ما یکشنبه قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفتیم، امروز شنبه بود. شش روز برای این بازی وقت داشتیم. اگر ما ورزشکاران نتوانستیم در شش روز برای یک بازی آماده شویم، هیچ شانسی برای هیچ جامی نداریم.

ما بسیار ضعیف کار کردیم و هیچ شباهتی به تیمی که می‌خواهد جام بگیرد نداشتیم. ما به‌عنوان بازیکن ۹۷ دقیقه فرصت داشتیم که جام را به‌دست بیاوریم و نتوانستیم. پس مقصر ما هستیم.

پپ آخرین کسی است که باید مورد سوال قرار بگیرد، او نابغه است. سال‌هایی که اینجا بودم، او من و برخی از بازیکنان را متحول کرد. تاکتیک‌هایی که او استفاده می‌کند درست هستند و به خودش مربوط است، ما در ۹۷ دقیقه فرصتی که داشتیم خوب عمل نکردیم.»

دیدگاه‌ها