کد خبر : 2024094 | 06 خرداد 1403 ساعت 11:21 | 48.7K بازدید | 43 دیدگاه

ترابی و عیسی از کوره در رفتند! (عکس)

مهدی ترابی مثل بیشتر هواداران پرسپولیس روی حرکات دروازه‌بان استقلال خوزستان حساسیت خاصی پیدا کرده بود.

ترابی و عیسی از کوره در رفتند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرزین گروسیان دروازه‌بان استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس روز فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشت و تا دقیقه 76 که از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شد بارها مانع از ثبت گل سرخپوشان شد.

با این وجود گروسیان چند باری دچار مصدومیت شد و شرایطی را باعث شد تا تیم پزشکی میهمان وارد میدان شود. حتی در نیمه نخست و بعد از یکی از این برخوردها گفته شد قرار است او تعویض شود اما بعد از مداوای سرپایی در زمین ماند تا ستاره تیمش باشد.

با این وجود در ادامه بازی چند بار مصدومیت او و درخواست کادر پزشکی که به زعم هواداران پرسپولیس وقت‌کشی می‌آمد باعث اعتراض به رفتار و حرکات این دروازه‌بان شد.

2026581

در یکی از صحنه‌های بازی نیز مهدی ترابی از گروسیان خواست به بازی ادامه دهد چرا که از نظر شماره 9 پرسپولیس اتفاقی برای او رخ نداده بود اما دروازه‌بان استقلال خوزستان هم هر بار توضیح می‌داد که از ناحیه کتف مصدوم شده و نیاز به درمان دارد.

البته در برخورد بین ترابی با گروسیان یا سایر بازیکنان پرسپولیس با این دروازه‌بان و دیگر بازیکنان حریف در صحنه‌های مشابه برخورد غیر اخلاقی و خارج از عرفی رخ نداد و در نهایت گروسیان با وجود ارائه یک نمایش درخشان با چهار گل خورده و دست خالی تهران را ترک کرد.

دیدگاه‌ها