کد خبر : 2024100 | 06 خرداد 1403 ساعت 11:46 | 27.1K بازدید | 21 دیدگاه

وداع بدون دلخوری: آشتی امباپه با رئیس (عکس)

کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی پس از قهرمانی پاری سن ژرمن در جام حذفی عکسی به یادگار گرفتند تا نشان دهند که مشکلی با هم ندارند.

وداع بدون دلخوری: آشتی امباپه با رئیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی فرانسه روبروی لیون قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۲ شکست دهد تا در آخرین حضور امباپه در ترکیبش جام قهرمانی این مسابقات را هم در این فصل از آن خود کرده باشد.

قرارداد این بازیکن با پی اس جی در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان خواهد رسید و او پیش از این با انتشار ویدیویی به صورت رسمی اعلام کرده بود که قصدی برای تمدید این قرارداد و ادامه حضور در پارک دو پرنس ندارد. این تصمیم به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت الخلیفی به عنوان رئیس این باشگاه شده بود.

الخلیفی در طول این مدت بارها ناراحتی و خشمش از این تصمیم را به وضوح نشان داد و همین باعث شد که حواشی بسیاری پیرامون این دو نفر و جدایی این ستاره فرانسوی از پی اس جی به وجود بیاید اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند روز اخیر بهتر شده و آنها دیگر خصومت خاصی با یکدیگر ندارند.

2026594

عکس منتشر شده پس از بازی شب گذشته نشان می‌دهد که امباپه و الخلیفی در حالی که جام قهرمانی را در دست دارند در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و هر دو لبخند به لب دارند تا این بازیکن بدون مشکل و ناراحتی پی اس جی را ترک کند.

دیدگاه‌ها