کد خبر : 2024107 | 06 خرداد 1403 ساعت 12:11 | 17.1K بازدید | 21 دیدگاه

گل زدن در استادیوم آزادی باشکوه بود

آسو رستم: مادرم همیشه برایم دعا می‌کند

آسو رستم امیدوار است که استقلال خوزستان با پیروزی در دو بازی باقی‌مانده‌اش، در لیگ برتر ماندگار شود.

آسو رستم: مادرم همیشه برایم دعا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای موفق و زمستانی لیگ برتر، آسو رستم است. بازیکنی که در تیم پایین جدولی استقلال خوزستان عملکرد خوبی را از خود نشان داده و تاکنون چهار بار برای این تیم گلزنی کرده و یک مرتبه نیز پاس گل داده تا نقش مهمی در جمع آوری امتیازات تیمش داشته باشد.

این بازیکن در دیدار برابر پرسپولیس نیز موفق شد دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند ولی استقلالی‌ها در حفظ نتیجه ناکام بودند تا پیروزی شیرین سه بر صفر مقابل سرخ پوشان خیلی راحت از دست برود و آنها به طرز عجیبی با نتیجه چهار بر سه تن به شکست بدهند.

آسو رستم در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" درخصوص تجربه بازی در استادیوم آزادی و گلزنی مقابل پرسپولیس می‌گوید: وقتی که در اینگونه استادیوم‌هایی باشکوه مقابل تیم‌های بزرگ بازی می‌کنید، لذت خاصی دارد و در چنین بازی‌های بزرگی اگر گلزنی کنید، یعنی شما مزد زحمات خود را گرفته‌اید و یک خاطره خوب در ذهنتان حک می‌کنید.

او درخصوص این بازی می گوید: ما به تهران آمدیم و در ذهن ما کمترین چیزی که برایش می‌جنگیدیم یک امتیاز بود. ما به فکر سه امتیاز هم بودیم و این را در نیمه اول نیز نشان دادیم. ما روی نقاط ضعف تیم مقابل و نقاط قوت خودمان تمرکز داشتیم و شجاعانه بازی کردیم. توانستیم سه بار دروازه حریف را باز کنیم و در نیمه دوم بعد از اینکه بازیکنمان اخراج شد، ورق بازی کلا برگشت.

2026608

رستم در پاسخ به این پرسش که آیا خانواده‌اش بازی‌هایش را تماشا می‌کنند، پاسخ داد: خانواده‌ام و همه‌ی دوستان من در کشور عراق و به‌خصوص کردستان، بازی‌های من را تماشا می‌کنند و عضو هر تیمی که بشوم و در آن تیم بازی کنم، هوادار آن تیم می‌شوند. به‌خصوص مادرم که هر روز برای موفقیت من و تیمم دعا می‌کند و مثل عادت همیشه در تمام دوران فوتبالم، قبل از این بازی هم با من صحبت کرد و به من میگوید برای موفقیتت تو را به خدا می‌سپارم، تمام تلاشت را بکن که مزدش را به یاری خدا می‌گیری.

این بازیکن درخصوص امیدهایش به بقا در لیگ نیز می‌گوید: ما دو بازی بسیار مهم و فینال‌گونه پیش رو داریم و‌ همه‌ هم قسم شده‌ایم که تیم ما با تمام توان و تلاشی که در بازی با پرسپولیس، سپاهان، ملوان، گل‌گهر، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و سایر بازی‌های گذشته که منجر به کسب نتیجه شد، ظاهر شویم. انشالله هر دو بازی را با نتیجه پیروزی و کسب ۶‌ امتیاز به پایان می‌رسانیم. امیدوارم با یکدلی و همدلی، با تلاش و سختکوشی بازیکنان، ماندن تیم در لیگ برتر را با حضور تماشاگران در اهواز جشن‌ بگیریم.

دیدگاه‌ها