کد خبر : 2024120 | 06 خرداد 1403 ساعت 12:54 | 67.3K بازدید | 53 دیدگاه

تیمی که بازی رودررو را به رقبا باخته است

یک امتیاز از استقلال خوزستان کسر می‌شود!

استقلال خوزستان بازی‌های رودرروی خود را به رقبای مستقیم در راه بقا باخته و این مسئله به ضرر این تیم می‌شود.

یک امتیاز از استقلال خوزستان کسر می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، در رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری ملاک تعیین قهرمان و سقوط کننده در پایان فصل در صورت هم‌امتیاز شدن دو تیم بازی رودرروی آنها است و این مسئله در دو هفته پایانی ممکن است به ضرر استقلال خوزستان شود.

آبی‌های خوزستانی دو روز پیش مقابل پرسپولیس به شکلی عجیب شکست خوردند و در امتیاز 22 باقی ماندند؛ آنها با توجه به تساوی پیکان و نساجی و برد فولاد حالا به رده پانزدهم رفتند و نسبت به فولاد 3 و نسبت به پیکان ونساجی 4 امتیاز عقب هستند.

موضوع مهمی که درباره استقلال خوزستان پیش آمده و برای آنها نگران کننده است اما به بازی‌های رودرروی این تیم با رقبا برمی‌گردد. استقلالی‌ها حتی در صورتی که بتوانند امتیازهای خود را به تیم‌های دیگر برسانند، بازنده هستند و عملا یک امتیاز عقب‌تر هستند!

استقلال خوزستان در بازی با نساجی رفت و برگشت شکست خورده است؛ این تیم با پیکان تهران هم چنین شرایطی را تجربه کرده است. شاگردان سیروس پورموسوی اگرچه در رویارویی با فولاد هم یک شکست و یک تساوی کسب کرده‌اند تا از نظر بازی مستقیم با رقبا همه بازی‌ها را عقب باشند.

با توجه به این مسئله کار استقلال خوزستان برای بقا سخت‌تر خواهند شد. آنها باید در دو بازی آینده تلاش زیادی انجام بدهند تا امتیازات را به دست بیاورند و در نهایت بقای خود را قطعی کنند.

استقلال خوزستان در دو بازی پایانی لیگ برتر مقابل مس رفسنجان و هوادار تهران به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها