کد خبر : 2024126 | 06 خرداد 1403 ساعت 12:59 | 26.6K بازدید | 12 دیدگاه

پشیمانی کین: درباره کاپیتان یونایتد اشتباه کردم

روی کین، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، می‌گوید عملکرد برونو فرناندز در فینال جام حذفی نشان داده که او درباره‌اش اشتباه کرده است.

پشیمانی کین: درباره کاپیتان یونایتد اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن روبروی منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و جام قهرمانی را از آن خود کند تا این فصل را بدون جام به پایان نرسانده باشد.

فرناندز یکی از ستاره‌های تیمش در این بازی بود که عملکرد بسیار درخشان و کلیدی را با ارسال پاس گلی فوق‌العاده برای کوبی ماینو به نمایش گذاشت و همین اتفاق باعث شد که کین که پیش از این انتقادهای تندی را علیه او مطرح کرده بود زبان به تمجید از این بازیکن باز کند.

2025681

کین در گفت‌وگو با آی تی وی اسپورت در این باره اظهار داشت: «این عملکردی عالی از یونایتد بود. آنها دو گل به ثمر رساندند و با اعتماد به نفس بسیاری پا به زمین گذاشتند چون در چند بازی اخیر برابر نیوکسل و برایتون هم نمایش خوبی ارائه کرده بودند. این شخصیت یونایتد را به خوبی نشان داد.

من در طول این چند سال بارها از برونو انتقاد کرده بودم اما خوشحالم که ثابت شد اشتباه می‌کردم چون قدرت رهبری او در بازی امروز فوق‌العاده بود. ما همیشه به این موضوع اشاره می‌کنیم که او چه بازیکن درخشانی است. من برای هواداران خوشحال هستم چون چند ماه سخت را سپری کرده بودند و ما انتقادهای زیادی را مطرح کردیم اما امروز روز یونایتد بود.»

دیدگاه‌ها