کد خبر : 2024136 | 06 خرداد 1403 ساعت 13:40 | 134.1K بازدید | 75 دیدگاه

تیاگو پیراهن اینتر میامی پوشید

مسی دوم اولین بازی رسمی را انجام داد

تیاگو مسی، پسر بزرگ لیونل مسی، اولین بازی‌اش در جام بین‌المللی جوانان را با تیم زیر ۱۲ سال اینترمیامی انجام داد.

مسی دوم اولین بازی رسمی را انجام داد

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا برابر ونکوور وایتکپز به میدان رفت اما غایب بزرگ این بازی بدون شک مسی بود که با تیمش برای حضور در میدان در این دیدار سفر نکرد.

او که قرار است به زودی به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شود شب گذشته تصمیم گرفت تیاگو را در اولین حضورش در جام بین‌المللی جوانان که تورنمنتی برای پسرهای ۹ تا ۱۹ سال است همراهی کند. تیاگو مسی در این بازی در ترکیب اینترمیامی برابر اورلاندو سیتی که رقیب سنتی آنهاست حضور داشت.

مسی و لوئیس سوارز که او هم در بازی شب گذشته در ترکیب اینترمیامی حضور نداشت این اجازه را گرفتند که در ورزشگاه چیس حضور داشته باشند و از نزدیک شاهد بازی تیاگو در زمین باشند و حتی او را در ورودش به زمین همراهی کنند، اتفاقی که آنتونلا روکوزو، همسر مسی، را هم بسیار احساساتی و هیجان‌زده کرده بود.

او با انتشار تصویری از پسرش در ترکیب اینترمیامی نوشت: «چقدر بزرگ!» و پس از آن تصویری از تیاگو در کنار لئو منتشر کرد و همچنین ویدیویی از صفحه‌ای دیگر که همراهی این دو ستاره سابق بارسا با این تیم را به نمایش می‌گذاشت به اشتراک گذاشت.

2026651

مسی نه تنها پسرش و دیگر بازیکنان اینترمیامی را در ورود به زمین برای این بازی همراهی کرد، بلکه چند کلامی هم با آنها صحبت کرد:«دیدن این صحنه بسیار زیباست. باعث افتخار است که شما را اینجا در خانه داریم و می‌توانیم از این لحظه و این تجربه لذت ببریم.

می‌دانم که پدرها و مادرها هر روز تا چه حد فداکاری می‌کنند تا بتوانند شما را به تمرینات و مسابقات برسانند. ما باید هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا بچه‌ها خوشحال باشند. فوتبال خوشحالی است. امیدوارم که از این تجربه لذت ببرید و ورای نتیجه می‌خواهم که لحظات بسیار خوبی را با دوستان و خانواده‌هایتان سپری کنید. امیدوارم که این تجربه تا آخر عمر با شما باشد.»

مسی شب گذشته برای این که کمی استراحت داشته باشد و شرایط فیزیکی‌اش به تعادل برسد، با اینترمیامی به ونکوور سفر نکرد. سرخیو بوسکتس و سوارز هم در این بازی غایب بودند. اینترمیامی این هفته باید چهارشنبه شب برابر آتلانتا و شنبه هفته آینده مقابل سن لوئیز سیتی بازی کند و به همین دلیل تاتا مارتینو تصمیم گرفت که به این سه بازیکن استراحت بدهد.

دیدگاه‌ها