کد خبر : 2024140 | 06 خرداد 1403 ساعت 13:59 | 55.5K بازدید | 51 دیدگاه

شروع نگرانی‌ها در فرانسه

با این امباپه محال است قهرمان اروپا شویم!

دنیل ریولو معتقد است سطح کیفی امباپه در ماه‌های اخیر افت کرده و او نمی‌تواند مهره‌ای تعیین کننده برای تیم ملی فرانسه در یورو 2024 باشد.

با این امباپه محال است قهرمان اروپا شویم!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه دیشب رسما از پاری سن ژرمن خداحافظی کرد. مهاجم فرانسوی آخرین دقایقش را با پیراهن باشگاه پاریسی در فینال جام حذفی فرانسه بازی کرد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد.

2026528

امباپه در این بازی گل نزد و مطابق انتظار کار نکرد. دنیل ریولو ضمن انتقاد از امباپه گفت: «این آخرین بازی امباپه بود و او موفق نشد گل بزند. خوب هم کار نکرد، درست مثل آخرین بازی‌هایش در پاریس، بی‌اثر و خنثی. او اصلا روی فرم نیست، در حالی که به زودی باید وارد چالش مهم یورو 2024 شود اما با این امباپه‌ای که اخیرا دیده‌ایم، فرانسه نمی‌تواند روی قهرمانی حساب کند.»

ریولو، مانند بسیاری دیگر از کارشناسان فوتبال فرانسه، معتقد است تمرکز امباپه روی انتقالش به رئال است: «آیا تمرینات آماده‌سازی جادویی دشان برای او کارساز خواهد بود؟ نمی‌دانم ولی امباپه الان هیچ قدرتی ندارد و واضح است که تمرکزش جای دیگری است. امباپه دیشب در میدان گم بود و نیرو و انگیزه لازم را نداشت. او چگونه با این فرم می‌تواند فرانسه را برای قهرمانی یورو رهبری کند؟»

دیدگاه‌ها