کد خبر : 2024149 | 06 خرداد 1403 ساعت 14:12 | 47.2K بازدید | 16 دیدگاه

بی‌خیال جام: ستاره یونایتد از جشن قهرمانی رفت

کاسمیرو، ستاره منچستریونایتد، خیلی زود جشن قهرمانی بازیکنان این تیم پس از فتح جام حذفی انگلیس را ترک کرد.

بی‌خیال جام: ستاره یونایتد از جشن قهرمانی رفت

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس در ورزشگاه ومبلی روبروی منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد این تیم را که مدافع عنوان قهرمانی هم بود با نتیجه ۱-۲ شکست دهد و جام قهرمانی این مسابقات را با خود به خانه ببرد.

شاگردان اریک تن‌هاخ در حالی موفق شدند این جام را به دست آورند که پیش از شروع این دیدار بسیاری سیتی را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانستند و منتظر تماشای دوباره دبل این تیم پس از قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر بودند اما شرایط در طول این بازی به شکل دیگری پیش رفت تا جام به سمت قرمز شهر منچستر برود.

2026659

بازیکنان یونایتد از این اتفاق بسیار خوشحال بودند و پس از برگزاری جشن در ورزشگاه تصمیم گرفتند که یک جشن بزرگ را در بیرون از ورزشگاه هم برپا کنند اما اتفاق جالبی که رخ داد این بود که کاسمیرو در این جشن حضور پیدا نکرد و خیلی زود جمع آنها را که مشغول پایکوبی بودند ترک کرد.

او تصویری از خودش در کنار همسر و دو فرزندش در جت خصوصی منتشر کرد که نشان می‌داد خیلی زود تعطیلاتش را آغاز کرده و ترجیح داده است که به جای جشن گرفتن در کنار خانواده باشد. این در حالی است که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از یونایتد در پایان این فصل به گوش می‌رسد.

دیدگاه‌ها