کد خبر : 2024182 | 06 خرداد 1403 ساعت 16:14 | 68.5K بازدید | 50 دیدگاه

اجازه پی اس جی

تنها مانع اعلام انتقال رسمی امباپه به رئال

امباپه دیشب به‌طور ضمنی فاش کرد که تنها مانعی کوچک بر سر اعلام رسمی انتقالش به رئال وجود دارد. در فرانسه می‌گویند این مانع کسب اجازه رئال از پی اس جی است.

تنها مانع اعلام انتقال رسمی امباپه به رئال

به گزارش "ورزش سه"، امباپه شنبه شب آخرین بازی خود را برای پاری سن ژرمن انجام داد. این مهاجم فرانسوی باشگاه پاریسی را ترک می‌کند و مقصدش رئال مادرید است، هرچند هنوز این انتقال رسمی نیست و خود بازیکن نیز هر زمان در مورد باشگاه مادریدی از او سوال شده، ترجیح داده سکوت کند.

2026594

تا دیروز که امباپه پس از قهرمانی در جام حذفی فرانسه با خبرنگاران صحبت کرد و به سوالی در مورد رئال پاسخ داد. چرا نمی‌گویید که از قبل با رئال مادرید قرارداد بسته‌اید؟ امباپه جواب داد: «چون فکر می‌کنم اول از همه باید از پی اس جی خداحافظی می‌کردم و می‌خواستم پایان خوبی با باشگاهم داشته باشم.»

امباپه در ادامه گفت: «برای همه چیز زمان وجود خواهد داشت. من باشگاه جدیدم را وقتی که زمانش برسد اعلام خواهم کرد.» 

چیزی که کیلیان هنوز نمی‌داند این است که آیا قبل از پیوستن به اردوی تیم ملی فرانسه برای آماده‌سازی یورو 2024 مقصدش مشخص خواهد شد یا خیر.

امباپه اعتراف کرد: «هنوز نمی‌دانم، زیرا برخی جزئیات مشخص نیست».

اما این جزئیات چه هستند؟ اشاره امباپه به تاییدیه پی اس جی برای اعلام انتقال است. او تا 30 ژوئن قرارداد دارد و رئال برای اعلام انتقال امباپه قبل از یورو 2024 باید از باشگاه پاریسی اجازه بگیرد. مسئله‌ای که هنوز روشن نیست نتیجه‌اش چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها