کد خبر : 2024183 | 06 خرداد 1403 ساعت 19:15 | 20.4K بازدید | 8 دیدگاه

دقیقی به روزهای روشن‌تر در مربیگری می‌اندیشد

قدم‌های سریع و پیوسته جوان‌ترین سرمربی لیگ

سعید دقیقی در اولین فصل حضور در لیگ برتر نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرد و حالا به روزهای بهتری در دوران مربیگری می‌اندیشد.

قدم‌های سریع و پیوسته جوان‌ترین سرمربی لیگ

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد شمس آذر در اولین فصل از حضور در لیگ برتر بتواند اینقدر خوب و غافلگیر کننده ظاهر شود و حالا یکی از تیم‌های بالا نشین جدول رده‌بندی لیگ برتر باشد. سعید دقیقی اما تیمی که خودش به لیگ برتر آورده بود را به خوبی هدایت کرد و در آستانه رقم زدن یک رکورد فوق‌العاده با شمس آذر است.

دقیقی در حالی فصل را با شمس‌آذر شروع کرد که تیمش با امتیازات کسر شده زیادی روبرو بود و همین حالا هم در جدول با منفی ۳ امتیاز کارش را ادامه می‌دهد؛ با این حال شمس آذر که در جدول واقعی باید رتبه پنجم را در اختیار داشته باشد فعلاً در رده ششم است و همین موضوع هم یک افتخار بزرگ برای استان قزوین و اعضای این شهر محسوب می‌شود.

اتفاق ویژه برای سعید دقیقی عملکرد بسیار موفق او در سال‌های اول دوران سرمربیگری است؛ جوان‌ترین سرمربی لیگ برتر بعد از درخشش فوق‌العاده در لیگ یک حالا در سطح اول فوتبال ایران هم توانمندی‌های خود را در عرصه مربیگری به خوبی نشان داده و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر امیدوار است به نتایج خوب ادامه بدهد و در نهایت لیگ بیست و سوم را با رتبه‌ای مطلوب به پایان برساند. این مسئله می‌تواند شروعی بر دوران مربیگری سعید دقیقی باشد.

2026708

مهاجم سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران حالا در قامت سرمربی هم توانسته توانایی‌های فنی خود را به رخ بکشد و بی‌شک با روندی که او در پیش گرفته با گام‌های پیوسته و البته سرعت زیاد خودش را در آینده به عنوان یکی از مربیان موفق فوتبال ایران تصور می‌کند.

دقیقی از حالا به آینده بهتری در مربیگری برای خود می‌اندیشد و احتمالاً در نقل و انتقالات تابستانی شاهد پیشنهادهای تیم‌های دیگر به او خواهیم بود. اینکه سعید دقیقی در تیم زادگاه خود بماند یا اینکه دوران مربیگری در تیم دیگری ادامه بدهد مسئله‌ای است که باید چند روز دیگر برای اطلاع از آن صبر کنیم؛ هرچند که بعید است دیگر شاهد ادامه حضور این مربی موفق روی نیمکت شمس‌آذر باشیم.

دیدگاه‌ها