کد خبر : 2024207 | 06 خرداد 1403 ساعت 18:11 | 9.7K بازدید | 70 دیدگاه

داور از دقیقه یک تا لحظه آخر به نفع نساجی سوت زد؛

حردانی: 28 هفته تلاش کردند استقلال نتیجه نگیرد

مدافع راست استقلال تاکید کرد داوری‌ها در تمام فصل علیه آنها بوده و نمی‌خواستند این تیم صدرنشین باشد.

حردانی: 28 هفته تلاش کردند استقلال نتیجه نگیرد

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد؛ همه به بازی آینده فکر می‌کنیم تا ان‌شاالله بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و دل هواداران‌مان شاد شود.

او ادامه داد: هنوز امید به قهرمانی داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم. به دنبال کسب پیروزی در هر دو مسابقه هستیم و بهترین عملکرد را در دو هفته پایانی فصل داشته باشیم.

مدافع راست استقلال درباره اعتراض جواد نکونام نسبت به داوری ابراز کرد: همه چیز مشخص است. در تمام 28 هفته این فصل داوران تمام تلاش‌شان را کردند تا استقلال کمترین نتیجه را بگیرد ولی در بازی گذشته از دقیقه یک تا لحظه آخر همه سوت‌ها را به نفع نساجی زد. یک پنالتی هم روی آرش رضاوند نگرفتند و در دیگر دیدارها نیز بارها این اتفاق برای ما افتاد.

حردانی یادآور شد: نگران بازی آینده مقابل گل‌گهر هم هستیم و باید دید داور چه عملکردی در مسابقه بعدی خواهد داشت.

او در خصوص از دست رفتن امید هواداران استقلال به قهرمانی اظهار کرد: ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و امیدوار هستیم. پرسپولیس هم بازی‌های سختی دارد ولی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا 6 امتیاز را بگیریم و قهرمان شویم. 100 درصد امیدوار هستیم و شرایط روحی تیم عالی است و همه بچه‌ها تمرکز کردند تا سه امتیاز را از دیدار با گل‌گهر بگیریم و به صدر جدول برسیم.

دیدگاه‌ها