کد خبر : 2024213 | 06 خرداد 1403 ساعت 18:34 | 20.3K بازدید | 89 دیدگاه

رمضانی: دو برد می‌آوریم و جام می‌گیریم

مهاجم استقلال ابراز امیدواری کرد بتوانند با دو پیروزی مقابل گل‌گهر و پیکان به قهرمانی در لیگ برتر برسند.

رمضانی: دو برد می‌آوریم و جام می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: همه می‌دانیم چطور شد و چه اتفاقی افتاد تا در دیدار با نساجی سه امتیاز را نگیریم. متاسفانه این اتفاق افتاد ولی هنوز دو بازی مهم برای ما و هواداران مانده و با تمام وجود تلاش می‌کنیم و امروز هم تمرین خیلی خوبی انجام دادیم. صحبت‌های خیلی خوبی شد که بیشتر انگیزشی بود. هیچ چیز تمام نشده و با قدرت ادامه می‌دهیم تا ان‌شاالله ببینیم در دو هفته آخر خدا چه چیزی برای ما می‌خواهد.

او با تاکید بر اینکه در فوتبال هیچ چیز معلوم نیست، ابراز کرد: دیدید که در دیدار گذشته برای ما و پرسپولیس چه اتفاقی افتد. شرایط طوری است که همه باور دارند که می‌توانیم قهرمان شویم. خیلی لیگ سختی داشتیم و شرایط دشواری را از همان ابتدا سپری کردیم ولی همدلی کادر فنی و بازیکنان ما را به اینجا رساند و تیم را سراپا نگه داشت. از ابتدای فصل تا همین حالا مشکلات زیادی داشتیم. خود من شاهد بودم که بچه‌ها سختی زیادی کشیدند که درگیری مالی و ذهنی داشتند ولی به یکدیگر کمک کردیم. مطمئن باشید در دو هفته بعدی به پیروزی می‌رسیم و امیدوار هستیم اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

1992388

مهاجم استقلال درباره مشکلات داوری برای این تیم گفت: در بازی‌های مهم و به ویژه هفته‌های آخر که اختلاف یک امتیاز است، تک تک سوت‌ها برای تمام تیم‌ها اهمیت دارند. در بازی با نساجی و حتی تیم حریف (پرسپولیس)، به نظرم سوت‌ها می‌توانست با وسواس بیشتری زده شود ولی در دو هفته باقی مانده باور داریم که خیلی چیزها عوض می‌شود. سوت‌ها و صحنه‌ها در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان مشخص بود. امیدوارم در دو بازی باقی مانده اتفاقات دیگری نیفتد و همه چیز درست باشد.

رمضانی یادآور شد: هواداران واقعا ما را شرمنده کردند و یک فصل پشت تیم بودند. خواهش می‌کنم این دو هفته هم لطف کنند و کنارمان باشند تا در دو بازی آینده نتیجه بگیریم و قهرمان شویم.

او اضافه کرد: پس از بازی با نساجی حال همه تیم بد و باورنکردنی بود ولی از دیروز بحث از دست دادن امتیاز را کنار گذاشتیم و الان همه تیم و تک تک بچه‌ها باور به قهرمانی دارند. مطمئنا در دو بازی باقی مانده اتفاقات خوبی برای ما می‌افتد.

دیدگاه‌ها