کد خبر : 2024214 | 06 خرداد 1403 ساعت 18:48 | 36.5K بازدید | 3 دیدگاه

10 نکته از نبرد خانگی تیمی که بردن را یادش رفته!

استقلال و پرسپولیس گل‌گهر را بدون هوادار کردند!

تیم فوتبال گل‌گهر در مصاف با آلومینیوم اراک با نتیجه 3 بر 2 در خانه مغلوب شد تا تعداد مسابقاتی که این تیم موفق به پیروزی در آنها نشده به 8 مسابقه برسد.

استقلال و پرسپولیس گل‌گهر را بدون هوادار کردند!

به گزارش"ورزش‌ سه"، گل‌گهر پس از پیروزی 5 بر صفر در جام حذفی و آلومینیوم پس از پیروزی یک بر صفر مقابل چادرملو به این مسابقه رسیدند؛ مسابقه‌ای که در دقیقه 4 با گلزنی رضا جبیره تماشایی آغاز شد و سپس سحرخیزان با یک ضربه آکروباتیک تماشایی گل تساوی را در نیمه اول ثبت کرد. با این حال این آلومینیوم بود که توانست بار دیگر از غفلت میزبان استفاده کند و برای دومین مرتبه دروازه اخباری را فرو بریزد. این نتیجه در حالی که دو بازیکن از اراکی‌ها و یک بازیکن از گل گهر اخراج شده بودند تا دقایق پایانی مسابقه ادامه داشت که در این لحظات ابتدا امین کاظمیان با هوشیاری و دید وسیعی که از خود به نمایش گذاشت از زمین خودی گل سوم شاگردان مجتبی حسینی را وارد دروازه اخباری کرده بود که جلو آمده بود تا گل دوم سرم‌ای پوشان سیرجانی که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، تاثیری در کسب امتیازات کامل توسط سبزپوشان اراکی نداشته باشد.

2026752

در ادامه 10 نکته از این مسابقه حساس که تحت تاثیر حساسیت بازی‌های هفته بیست هشتم در صدر و قعر کمتر دیده شد را مرور کرده‌ایم:

۱. بدبین‌ترین هوادار گل‌گهر هم باخت این تیم برابر آلومینیوم را تصور نمی‌کرد و بعد از هفته‌ها همه منتظر پیروزی گل‌گهر در لیگ بودند اما همه چیز دست به دست هم داد تا گل‌گهر در سیرجان تسلیم مجتبی حسینی و شاگردانش شود.

۲. اراکی‌ها حدود یک هفته در کرمان بودند و بعد از بازی جام حذفی برابر چادرملو از یزد راهی کرمان شده بودند. تعویق بازی به آنها کمک کرد تا با ریکاوری خوب و برگزاری یک اردو با انگیزه‌ای فراوان مقابل گل‌گهر قرار گیرند.

2026750

۳. آمار بازی نشان می‌دهد که گل‌گهر موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشته و کم دقتی مهاجمان در تمامی بازی‌های مشهود است. اگر گلزنی‌های زنده روح و تورس و سایر بازیکنان خط عقب‌تر نبود گل‌گهر شرایط بدتری در آمار گلزنی داشت.

۴. علیرضا علیزاده جزو بهترین‌های لیگ در پست شماره شش است و قوت قلبی برای هر مربی است اما باید این عادت بدش را یکبار برای همیشه کنار بگذارد. اعتراض‌های زیاد و کارت زردهای مکرر هر فصل حداقل دو سه بازی او را محروم می‌کند. او با دریافت کارت قرمز بازی با استقلال را از دست داد.

2026748

۵. چه بازی زیبایی کرد ابوالفضل رزاق پور. او در یک صحنه از زمین خودی تا دهانه دروازه حریف رفت و اگر نبود درخشش گوهری او یکی از بهترین گل‌های فوتبالش را زده بود.

۶. سعید سحرخیزان هر روز بهتر از دیروز. گلی که او زد در فوتبال ایران قفل است و شباهت زیادی به گل‌های اروپایی داشت.

۷. امین کاظمیان بازیکن کرمانی آلومینیوم یکی از باهوش‌ترین مهاجمان فوتبال ایران است که بار دیگر این تیزهوشی‌اش را به رخ کشید. او بعد از بازی گفت که بیرون آمدن‌های اخباری را در بازی‌های قبل دیده بودم و حین بازی منتظر رسیدن توپ بودم تا شلیک کنم!

2026749

۸. تعویض قائم اسلامی خواه در بین دو نیمه و بیرون کشیدن او از میانه میدان کار را پیچیده کرد. این تغییر همان چیزی بود که شاید مجتبی حسینی انتظارش را می‌کشید. نیمه دوم عملا در اختیار اراکی‌ها بود. تیم ۹ نفره آلومینیوم با آرایش دفاعی منظم خاص سرمربی‌اش سه امتیاز مهم را از سیرجان ربود تا در جدول جایش را با گل‌گهر عوض کند.

۹. همزمانی بازی‌های لیگ برتر و جنگ قهرمانی پرسپولیس و استقلال باعث شده بود تا تعداد کمتری هوادار در ورزشگاه حاضر باشد اما همین تعداد هم به اندازه خودشان تیم را تشویق کردند.

2026751

۱۰. برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و‌ همراهانشان توسط باشگاه گل‌گهر با حضور امام جمعه سیرجان، مسئولین شهرستان و همراهی نیروی دریایی شهرستان سیرجان از حاشیه‌های این دیدار بود.

دیدگاه‌ها