کد خبر : 2024220 | 06 خرداد 1403 ساعت 19:02 | 44.7K بازدید | 30 دیدگاه

سرلک مصدوم شد و کسری خدمت گرفت؛

اختصاصی: بازگشت فوری یک ستاره به پرسپولیس!

میلاد سرلک با دریافت کسری خدمت سربازی خود را به پایان رسانده و به تیم خود بازمی‌گردد.

اختصاصی: بازگشت فوری یک ستاره به پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد سرلک، هافبک دفاعی تیم پرسپولیس که برای گذراندن خدمت سربازی به تیم ملوان پیوسته بود، توانسته است با دریافت کسری خدمت، دوران سربازی خود را زودتر از موعد به پایان برساند و حالا به پرسپولیس بازخواهد گشت.

نکته مهم اینکه سرلک این روزها با مشکل دیسک کمر مواجه شده است، مجبور شد تمرینات ملوان را ترک کرده و به تهران بازگردد. به دلیل این آسیب‌دیدگی، او قادر به حضور در بازی‌های پایانی فصل برای تیم ملوان نخواهد بود. مصدومیت دیسک کمر یک مسئله جدی است که نیاز به مراقبت و استراحت ویژه دارد و سرلک تصمیم گرفته است تا در تهران به درمان خود بپردازد و از ادامه تمرینات و مسابقات کناره‌گیری کند.

ملوان در این فصل از حضور میلاد سرلک در چند بازی بهره برد اما مشکل درد کمر این بازیکن باعث شده تا او شرایط سختی را در این روزها داشته باشد و نتواند به تیم خود کمک کند تا مهدی تارتار نیز با فقدان یک ستاره در ترکیب تیمش مواجه شود.

1995291

بازگشت میلاد سرلک به پرسپولیس در شرایطی خواهد بود که او هنوز یک نیم فصل دیگر تحت قرارداد سرخپوشان خواهد بود اما برای ادامه کار باید قرارداد دیگری را امضا کند تا حضورش را به حداقل یک فصل برساند.

این در شرایطی است که کسری خدمت میلاد سرلک قطعی شده و او با حداقل بازی در تیم ملوان اردوی این تیم را ترک می‌کند تا عملا تارتار فرصت استفاده از این ستاره را نداشته باشد.

او البته در این دو بازی پایان فصل امکان حضور در ترکیب سرخپوشان را نخواهد داشت و از ابتدای فصل آینده به ترکیب تیمش بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها