کد خبر : 2024252 | 06 خرداد 1403 ساعت 21:50 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

شباب الاهلی باخت و به جام نرسید؛

حسرت بزرگ عزت‌اللهی پای قهرمانی (عکس)

شباب الاهلی در حضور ملی‌پوش ایرانی خود مقابل الوصل شکست خورد.

حسرت بزرگ عزت‌اللهی پای قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی در حالی که سعید عزت‌اللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 19:10 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه زعبیل دبی مقابل الوصل صدرنشین قرار گرفت.

یاران عزت‌اللهی که پیش از این بازی اختلاف 6 امتیازی با الوصل داشتند و در صورت کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه می‌توانستند امیدوار به صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی، در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر امارات باشند، با شکست و نتیجه غافلگیر کننده‌ای به کارشان پایان دادند.

تیم فوتبال شباب الاهلی در صورت برتری در بازی امشب به سه امتیازی صدر جدول می‌رسید و با توجه به اینکه الوصل دو دیدار سخت دیگر در هفته‌های بعد داشت، شانس قهرمانی برای یاران عزت‌اللهی زنده می‌شد که این اتفاق نیفتاد و با نتیجه سه بر صفر مغلوب شدند.

2026833

یاران عزت‌اللهی در بازی حساس امشب مقابل الوصل با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند تا 52 امتیازی و در رتبه دوم جدول لیگ برتر امارات بمانند و نایب قهرمانی آنها نیز تقریبا قطعی شود.

سعید عزت‌اللهی در دیدار امشب مقابل الوصل حضور کامل در ترکیب تیمش داشت و دوازدهمین بازی خود در لیگ برتر امارات را انجام داد که تلاش او مانع از شکست شباب الاهلی مقابل الوصل نشد.

دیدگاه‌ها