کد خبر : 2024256 | 06 خرداد 1403 ساعت 22:00 | 25.1K بازدید | 60 دیدگاه

اعتراف مدیر سابق بارسا: موفقیت رئال شانسی نیست

یوردی کرویف، مدیرفنی سابق بارسلونا، می‌گوید موفقیت‌های رئال مادرید شانسی نیست و آن‌ها تلاش زیادی برای کسب عناوین انجام می‌دهند.

اعتراف مدیر سابق بارسا: موفقیت رئال شانسی نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوردی کرویف، فرزند یوهان کرویف فقید، تابستان گذشته بارسا را ​​ترک کرد و از آن زمان تاکنون هیچگونه مصاحبه‌ای با رسانه‌ها نداشت. او امروز مصاحبه‌ای با فابریتزیو رومانو انجام داد. مدیرفنی سابق بارسا در مورد مسائلی که در دوران اخیرش در بارسا تجربه کرده، صحبت کرد. علاوه بر این، او به صراحت گفت که آماده ورود به عرصه مربیگری است.

او درمورد دلیل فروش پیر امریک اوبامیانگ گفت: "اگر به ما بستگی داشت، دوست داشتیم اوبامیانگ چندین سال بماند."

کرویف در مورد خرید روبرت لواندوفسکی گفت: "مهمترین دلیلی که لواندوفسکی را به خدمت گرفتیم این بود که رویای او بازی در بارسا بود. او این انگیزه را داشت و می‌خواست بایرن را ترک کند. وقتی می‌دانید که او حاضر است تلاش زیادی کند، حتی از نظر مالی، باید با او قرارداد ببندید."

2026843

به گفته کرویف، چیزی مشابه درمورد ایلکای گوندوگان اتفاق افتاد: "پیشنهادات زیادی روی میز داشت، اما او می‌خواست برای بارسا بازی کند و به همین دلیل توانستیم او را به خدمت بگیریم."

او همچنین در مورد رقیب همیشگی بارسا، رئال مادرید، گفت: "وقتی بازیکن بارسا هستید فکر می‌کنید که رئال مادرید خوش شانس است، اما زمانی می‌رسد که می‌فهمید شانس نیست، بلکه همه چیز مربوط به کیفیت این باشگاه است. چند بار در سال‌های اخیر دیده‌ایم که در آستانه حذف در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا بوده‌اند اما و در نهایت صعود می‌کنند."

او همچنین درباره وضعیت خودش گفت: "من چهار یا پنج سال مربیگری کردم تا اینکه بارسا من را برای مدیریت ورزشی فراخواند. چالشی که خیلی خاص بود را پذیرفتم اما همیشه گفته‌ام که دوست دارم مربی شوم و زمان بازگشتم به نیمکت رسیده است. این انرژی را احساس می‌کنم، باتری‌هایم شارژ شده‌اند و می‌خواهم یک مربی خوب باشم."

دیدگاه‌ها