کد خبر : 2024258 | 06 خرداد 1403 ساعت 22:02 | 27.5K بازدید | 11 دیدگاه

سردار آزمون در شب تلخ رم روی نیمکت

دنیله ده‌روسی ترجیح داده تا مهاجم ایرانی‌اش را در ترکیب دیدار مقابل امپولی قرار ندهد.

سردار آزمون در شب تلخ رم روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و هشتم و پایانی سری آ ایتالیا، تیم رم با بهره‌مندی از سردار آزمون در فهرست نفراتش، از ساعت 22:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه کارلو کاستلانی به مصاف تیم رده هجدهمی امپولی خواهد رفت.

سردار آزمون که طی سه هفته گذشته سی آ ایتالیا دو حضور تعویضی مقابل یوونتوس و آتالانتا داشته و در دیدار اخیرشان برابر جنوآ نیز روی نیمکت بوده، در مسابقه امشب برابر امپولی هم دور از جمع 11 نفر اصلی جالوروسی برابر امپولی است.

مهاجم ایرانی رم که احتمالا قراردادش با این باشگاه تمدید نخواهد شد، امیدوار است امشب شانس بازی مقابل امپولی را به دست بیاورد و برای آخرین بار پیراهن جالوروسی را بر تن کند و نمایش موثری داشته باشد.

2026849

سردار آزمون در فصل جاری سری آ ایتالیا 22 بازی انجام داده که موفق شده سه گل به ثمر رساند و انگیزه زیادی دارد تا امشب در آخرین مسابقه هم با حضور تعویضی در زمین این آمار را مقابل امپولی بهبود ببخشد.

تیم فوتبال آ اس رم با 18 پیروزی، 9 مساوی و 10 شکست در این فصل 63 امتیازی است و در جایگاه ششم جدول سری آ ایتالیا قرار گرفته و شانسی برای رسیدن به رتبه پنجم جدول ندارد و از سوی دیگر با توجه به اینکه آتالانتا در مسابقه امشب به برتری مقابل تورینو رسیده، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم کسب نمی‌کند.

شاگردان دنیله ده‌روسی با توجه به اینکه آتالانتا به رده چهارم جدول صعود کرد، شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند و به لیگ اروپا رفتند.

دیدگاه‌ها