کد خبر : 2024269 | 06 خرداد 1403 ساعت 22:35 | 25.3K بازدید | 27 دیدگاه

ژاوی: انتظار نداشتم بارسا من را اخراج کند

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید انتظار نداشته مدیران باشگاه او را اخراج کنند.

ژاوی: انتظار نداشتم بارسا من را اخراج کند

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز پیش از دیدار پایانی‌اش بر روی نیمکت بارسلونا در هفته آخر لالیگا، در مورد اتفاقات چند روز گذشته در باشگاه و کنار رفتن از سمتش صحبت کرد.

با وجود اینکه این مربی اعلام کرده بود در پایان فصل از باشگاه جدا می‌شود و با اصرار مدیران تصمیم گرفت نظرش را تغییر بدهد، اما درنهایت خوان لاپورتا و دکو از اینکه او درباره شرایط وخیم بارسلونا به‌صورت علنی صحبت کرد، تصمیم گرفتند او را اخراج کنند‌.

2026860

دقایقی پیش او در یکی از آخرین مصاحبه‌هایش به‌عنوان مربی بارسلونا، در مورد وضعیت کنونی صحبت کرد. او گفت: «تکرار می‌کنم، شرایط باشگاه بسیار سخت است. ما شرایط ایده‌آلی برای رقابت در بهترین شرایط نداریم، تکرار می‌کنم، وضعیت باشگاه در حال حاضر اینگونه است و هواداران باید آن را درک کنند. در اینجا ما با همه چیز سازگار شدیم. می‌دانستیم وضعیت چگونه است. ما در هر موضوعی که مدیران به ما می‌گفتند، منعطف بودیم، ما هر لحظه شرایط را درک می‌کردیم.

ما با وجدان راحت از اینجا می‌رویم چون معتقدیم که کارمان را خوب انجام داده‌ایم. البته عملکرد یک تیم همیشه می‌تواند بسیار بهتر باشد، اما من وجدان راحتی دارم که تمام تلاش‌مان را انجام دادیم. در هر حال به تصمیم رئیس احترام می‌گذاریم و برای بارسلونا بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنیم.

خلاصه کردن اتفاقاتی که افتاد سخت است، اینطور نیست؟ من خیالم راحت است، همانطور که گفتم وجدان راحتی دارم. احساسم این است که هر چقدر در توان داشتیم برای بارسا تلاش کردیم. انتظار نداشتم چنین شود اما باید قبول کنیم و از اینجا برویم.»

دیدگاه‌ها